  • 31. Data: 2019-05-22 08:46:13
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: p...@g...com

    --Tyle mil? Jak?

    wynajeli stary tor wyscigowy i 3 tesle kreca sie tam od roku 24h na dobe :-)

    ps jak Elon przysiegnie ze Autopilot wersja 1232135.51515 jest juz w pelni
    autonomiczna pozostanie jeszcze test ostateczny :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=KnPiP9PkLAs

  • 32. Data: 2019-05-22 15:35:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-22 o 01:08, kk pisze:

    > Tyle mil? Jak?

    Co jak?

  • 33. Data: 2019-05-22 20:17:44
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 maja 2019 00:48:06 UTC+2 użytkownik kk napisał:
> [...]
    wszystkie systemy autonomicznej jazdy jako jednego ze składników potrzebują bardzo
    dokładnych map (oczywiście poza lidaram/radarami/kamerami i innymi czujnikami i
    analizą ich wejścia).

    > No ale widzisz, jest ciekawe do czego bo jeśli wszystko miałoby zależeć
    > od map to co to za autonomia. Jest taki projekt wojskowego pojazdu
    > autonomicznego, który ... nie będzie przecież po drogach tylko jedził.

    No myślę że własnie raczej po drogach. Do tego właśnie potrzebuje dokładnych map i
    bardzo dokładnego GPSa (dokładniejszego niż typowe 'mapy gps', bo one sporo
    oszukują). To pozwala wyznaczyć im trasę i się jej trzymać (bo raczej nie powinien
    jechać 'po prostej' ;)). Inne czujniki (lidary/radary/kamery/etc) ogarniają to co się
    dzieje w trakcie jazdy (przeszkody typu inne samochody, piesi i inne).

    AdamK

  • 34. Data: 2019-05-24 10:08:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 May 2019 00:02:40 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:
    > Tesli przetestowali i zachwalali, na przykład: ADAC czy TUV.

    Poczekamy, zobaczymy.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2019-05-24 10:09:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 May 2019 22:53:47 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Skoro to stara wersja to po kiego wklejasz linka do wypocin testera
    > starej wersji? Poczekajmy na nową i pełna wersję.

    Jak zwykle mylisz osoby.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2019-05-24 11:45:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-24 o 10:09, Marek pisze:

    > Jak zwykle mylisz osoby.

    No zobacz linka do YT wkleił jakiś złośliwiec podpisujący się tak samo
    jak ty. :-)
    A może to nieprawda i coś źle widzę?

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2019-05-24 15:31:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-24 o 10:08, Marek pisze:

    > Poczekamy, zobaczymy.

    Tylko na co tu czekać? Test na autonomię jest bardzo prosty do
    przeprowadzenia, a polskich warunkach to już w ogóle pikuś.

  • 38. Data: 2019-05-24 17:35:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2019 o 10:23, T. pisze:

    > Kolejny bug - mieli szczęscie, że nie spadli w przepaść...
    > https://youtu.be/tP19WuyY3IY?t=430

    Ciekawe co zmyliło autopilota?

    Shrek

  • 39. Data: 2019-05-25 01:50:12
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-05-20 o 12:46, Marek pisze:
    > To w końcu autonomia działa w tym modelu w pl czy nie?
    Przy naszych Januszach inżynierii budujących drogi, to taka Tesla zanim
    wyjedzie z parkingu, to juz zdurnieje. Stanie przed pierwszym progiem
    zwalniajacym i stwierdzi, że nie jest czołgiem i nie pojedzie dalej.
    Zaden obecnie produkowany komputer nie jest też w stanie przetworzyć
    takiej ilości znaków.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2019-05-25 05:48:21
    Od: Robert Polkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-24 17:35, Shrek pisze:
> [...]

    Zawężający się zakręt, może było po prostu za szybko.