  • 21. Data: 2019-05-21 13:21:31
    Temat: Re: Tesla 3 . 10 minut w plecy. Zlituj się.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 11:01, TolekU pisze:

    > O q.wa, 10 minut w plecy. Zlituj się.

    Durny fanatyk woli przemilczeć wypadki, w tym śmiertelne i daje
    do oglądania filmik innego fanatyka.

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-05-21 13:44:15
    Temat: Re: Tesla 3 - autonomia w Polsce
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-05-21 o 10:54, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PQobp7cGg1w

    Parę mandatów się panu kierowcy należy...

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2019-05-21 22:36:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 21 May 2019 08:52:45 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > https://www.chip.pl/2019/05/smiertelny-wypadek-tesli
    -przy-wlaczonym-autopilocie/

    Wow, no faktycznie, szkoda, że tylko bez związku z testem pełnej
    autonomii o której pisałem (bo ta wersanie jest jeszcze dostępna) a
    crash dotyczy starej wersji softu. Poza tym to jest ważniejsze:
    "Tesla podkreśla, że kierowcy jej samochodów przejechali już ponad
    miliard mil z włączonym autopilotem. Dane zebrane przez firmę
    pokazują, że jazda z autopilotem nadzorowanym przez kierowcę, który
    cały czas jest gotów do przejęcia kontroli nad samochodem jest
    bezpieczniejsza, niż bez włączenia tej funkcji."

    --
    Marek

  • 24. Data: 2019-05-21 22:53:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-05-21 o 22:36, Marek pisze:

> [...]
    > autopilotem nadzorowanym przez kierowcę, który cały czas jest gotów do
    > przejęcia kontroli nad samochodem jest bezpieczniejsza, niż bez

    Skoro to stara wersja to po kiego wklejasz linka do wypocin testera
    starej wersji? Poczekajmy na nową i pełna wersję.
    I dlaczego pisząc o tych miliardach mil nie podajecie ile osób
    na tych miliardach mil zginęło? Bo to nie pierwszy taki wypadek.
    Pierwszy po kilku sekundach.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2019-05-21 23:45:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Polsce tez jest oficjalna autonomia. Art65.k

  • 26. Data: 2019-05-22 00:02:40
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-05-21 o 22:36, Marek pisze:

    > Poza tym to jest ważniejsze: "Tesla podkreśla[..]"

    To jest akurat najmniej ważne. Nie spodziewasz się chyba, że producent
    będzie ganił i torpedował swój własny pomysł. Co innego gdyby autopilota
    Tesli przetestowali i zachwalali, na przykład: ADAC czy TUV.

  • 27. Data: 2019-05-22 00:47:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 10:29, Adam Klobukowski wrote:

    > Do działania ;) Szczegółów Ci nie podam niestety, ale wyczytałem że (niemal)
    wszystkie systemy autonomicznej jazdy jako jednego ze składników potrzebują bardzo
    dokładnych map (oczywiście poza lidaram/radarami/kamerami i innymi czujnikami i
    analizą ich wejścia).

    No ale widzisz, jest ciekawe do czego bo jeśli wszystko miałoby zależeć
    od map to co to za autonomia. Jest taki projekt wojskowego pojazdu
    autonomicznego, który ... nie będzie przecież po drogach tylko jedził.

  • 28. Data: 2019-05-22 00:50:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 10:54, p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PQobp7cGg1w

    "gównom zmianom jest..." :-)

  • 29. Data: 2019-05-22 00:55:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-21 10:54, p...@g...com wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PQobp7cGg1w

    "Niestety autopilot nie zatrzymuje się jeszcze na czerwonym. Może będzie
    taka aktualizacja" :-)

  • 30. Data: 2019-05-22 01:08:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-22 00:02, nadir wrote:

    > To jest akurat najmniej ważne. Nie spodziewasz się chyba, że producent
    > będzie ganił i torpedował swój własny pomysł. Co innego gdyby autopilota
    > Tesli przetestowali i zachwalali, na przykład: ADAC czy TUV.

    Tyle mil? Jak?