  • 11. Data: 2018-12-15 01:30:46
    Temat: Re: Tesla i jej autopilot
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-14, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Tesla ma kamery, nie ma Lidar-u, a ma radar?

    Nb. to chyba powinno też współpracowac z gps'em bo zdarzają się sytuację
    na skrzyżowaniach bezkolizyjnych, gdzie z tych kilkudziesięciu/set
    metrów coś może wyglądać jak jadące kursem na zderzenie.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-12-15 12:50:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > On widzi przez szyby poprzedzającego auta, że zareagował?
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw?t=33

    Jednak widzi!
    " A forward-facing radar with enhanced processing provides additional
    data about the world on a redundant wavelength that is able to see
    through heavy rain, fog, dust and even the car ahead."

    No i ma radar. A nawet ultrasonograf. :-)

    https://www.tesla.com/en_GB/autopilot?redirect=no

    Robert

  • 13. Data: 2018-12-23 22:22:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 13 Dec 2018 16:52:18 +0100, Janusz <j...@o...pl> wrote:
    > Sama tesla mnie nie kręci, ale z tego co pokazane na filmiku dobry
    > jest,
    > na dodatek przewiduje wypadki, kilka razy zapikał przed zdarzeniem.
    > https://youtu.be/RjGe0GiiFzw

    Ale to są stare nagrania z 2015, skąd wiadomo że to autopilot zjeżdża
    a nie kierowca reaguje?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2018-12-29 18:53:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-23 o 22:22, Marek pisze:

    > Ale to są stare nagrania z 2015, skąd wiadomo że to autopilot zjeżdża a
    > nie kierowca reaguje?

    Posłuchaj reakcje kierowców, poza tym momentami tak zareagowała
    że człowiek nie dałby rady ze względu na czas reakcji.

    --
    Pozdr
    Janusz