  • 61. Data: 2016-10-07 01:05:58
    Temat: Re: Transmisja danych - low energy
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:nt6gt0$osn$1@node1.news.atman.pl...

    > No tak, tylko że to był link-local. W LAN zadziała, w Internecie
    > nieprzydatny.

    Łączyłem się po szóstce, szło mi szóstkowe traceroute. Tylko, że mało co
    miało taki IP.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 62. Data: 2016-10-07 01:41:41
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 6 października 2016 20:41:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> napisał

    > Akurat SDI nie podejrzewam o implementacje v6, ale kto wie ...

    IPv6 to porażka i makabra.
    Tam jest tyle niedoróbek i baboli że juz nawet nie mam nerwów analizować dlaczego
    kolejna sprawe pogmatwano.
    Podobnie do UTF-ów.
    Robi sie standard niby zgodny wstecz ale jednak nie do końca. I potem mamy i tak brak
    kompatybilności i w dodatku wady tego wcześniejszego.

    Aby nie być gołosłownym:
    https://en.wikipedia.org/wiki/IPv6_address#Recommend
    ed_representation_as_text

    Już nie wspominam o wyborze dwukropka jako delimitera. Teraz parsery wogóle sie
    pomotają.

    A niby mądre te inzyniery...