    From: "A5tu5" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Turbina pada?
    Date: Wed, 29 Oct 2014 18:10:19 +0100

    Witajcie!
    Dzisiaj zauważyłem, że podczas wkręcania się turbiny na wysokie obroty
    strasznie głośno pracuje, przypominając wręcz dźwięk odkurzacza.
    Do tej pory dźwięk wkręcania się na obroty był niedosłyszalny i nic poza
    subtelnym dźwiękiem syczenia na wysokich obrotach nie było słychać.
    Teraz bardzo wyraźnie słyszę moment wkręcania się na obroty ( do póki znane
    mi syczenie się nie pojawi, zapewne zagłusza wcześniejszy dźwięk). Jest to
    na tyle głośne.
    Gdy jest lekko wystudzona (po chwilowej przerwie), działa ok, ale jak ją
    chwilę popiłuję brzmi jakbym ją żywcem zażynał. Masakra.

    Dodam, że nie zauważyłem, aby auto traciło moc.

    Pytanie, czego to są objawy? Padająca turbina? Może coś innego?

    Samochód to Outlander II 2.2 DI-D Mivec

    Dzięki za opinie!

    --
    A5tu5