  • 21. Data: 2016-07-06 19:17:59
    Temat: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 6 Jul 2016 09:45:26 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >też bym tak chciał ale właściciele pensjonatów w sezonie (a zwlaszcza w
    >tym i poprzednim roku) sa mocno niechetni do zaczynania niestandardowo
    >turnusów.

    No popacz, a ja co roku jeżdżę od piątku do poniedziałku :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 22. Data: 2016-07-11 07:18:31
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 09:58, twistedme pisze:

    > Wracałem w niedzielę też ok 13. Zator do bramek na wjeździe na A1 w
    > Rusocinie na ok 2,5 km. Ale na szczęście się jechało a nie stało. Na
    > zjeździe z autostrady korków brak.

    update

    jechałem do Trójmiasta w piątek wieczorem, wyjeżdżałem w sobotę ok 18 i
    korków ZERO.

  • 23. Data: 2016-07-11 23:39:51
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 16:13:29 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > natomiast nadal nie wiem jak z tą 7ką - rozkopana czy nieruszona? ktoś
    > ma aktualną wiedzę?
    > autostradą jedzie się wygodniej tym bardziej ze mopy są i z dziecmi nie
    > ma problemu, jedynie koszt jest nieco upierdliwy bo mój prawie sześcian
    > pali na autostradzie prawie 2x tyle co normalnie:) no i omijam zator
    > jaki się kolo Elbląga tworzy z niczego.

    Jechalem przez Elblag w sobote. Korek w Ostrodzie na 20 min (o 9 rano), potem juz
    lepiej. Po poludniu za Elblagiem tez szalu nie ma - jak sie trafi drynda to wleczesz
    sie 50km/h przez 50km.
    --
    Dman-666

  • 24. Data: 2016-07-12 00:16:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > No popacz, a ja co roku jeżdżę od piątku do poniedziałku :)

    kiedyś i owszem - teraz są oporni bo bardzo szybko im sie zapelniaja
    grafiki przez bajzel w afryce polnocnej

  • 25. Data: 2016-07-12 00:38:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    lepiej. Po poludniu za Elblagiem tez szalu nie ma - jak sie trafi drynda to wleczesz

    dzieki

  • 26. Data: 2016-07-12 16:18:56
    Od: Rafał <n...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lipca 2016 08:37:47 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.
    >
    > mgut

    Jechałem 9 lipca o 4 rano az do gdańska.
    Wracałem po 14 w niedziele 10 lipca.
    W jedna i druga stronę wybrałem S7.

    Budowa jest, ale nie na pasach po których się jedzie, tylko obok.
    Oczywiście jest trochę wolniej, zwłaszcza jak trafi się marude, ale nie stałem ani
    minuty. Za ciężarówką lub marudami nieraz jechało się po 60km/h ale tak 100 można
    średnio utrzymać na trasie.

    Pamiętajmy ze jest już sporo gotowych i otwartych odcinków S7 wiec nie dramatyzujmy.

    Oczywiście wymaga to więcej czasu i uwagi. Ja trasę 320 km zrobiłem w 4,5 godziny z
    sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

  • 27. Data: 2016-07-12 16:22:16
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 16:18, Rafał pisze:

    z sniadaniem w MC Donald w Ostródzie.

    hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie
    3miasto-Warszawa :)

  • 28. Data: 2016-07-12 16:54:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie
    > 3miasto-Warszawa :)

    :)))))
    dlatego tam zaparkowac ciezko:) a jak zrobia obwodnice to bedzie placz
    bo nagle ilosc klientow spadnie do 10-20% tego co bylo:) chyba ze
    przeniesie sie do jakiegos mopu czego mu(franczyzobiorcy) zyczę:P

  • 29. Data: 2016-07-12 17:48:52
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 12 Jul 2016 16:22:16 +0200, twistedme <t...@o...pl> wrote:

    >hehe widzę, że nic się nie zmieniło i to nadal stały punkt na trasie
    >3miasto-Warszawa :)

    Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P
    No chyba że to był grudzień :)

  • 30. Data: 2016-07-13 09:56:37

    Tue, 12 Jul 2016 17:48:52 +0200, w
    <t...@4...com>, j...@i...pl napisał(-a):

    > Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P
    > No chyba że to był grudzień :)

    Zdradźcie tajemnicę co tam jest, że tak wszyscy tam lecą jak muchy? :)

    ---
    Avast.