  • 11. Data: 2016-07-01 13:28:02
    Temat: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 13:14, Chris pisze:

    > Jechałem tą trasą 2-3 lata temu i kiepsko wspominam ten odcinek, droga
    > wąska, często nie ma jak wyprzedzić zawalidrogi typu traktor. Może
    > miałem pecha bo akurat deszczyk padał ale tą trasą jechałem strasznie
    > długo i żałowałem że ją wybrałem.
    >
    > Za to bardzo mi się podobał ten skrót:
    >
    > https://goo.gl/maps/njfk1kDSdHs

    Ja kojarzę, że zawsze (przynajmniej jak mieszkałem), korki były w Rumi
    przed dworcem i dalej aż do Redy. Więc Twój skrót mało co omija :)

    Lepiej chyba już zjechać z Estakady kawałek dalej, na Hutniczą i
    dojechać do samej Rumi, a jeszcze lepiej jechać bokiem do samej Redy.

    Ostatnio jechałem rok temu i moim skrótem jechałem bez przeszkód, a
    czytałem, że normalna trasa zakorkowana na max.

    Tak czy inaczej będzie miał chłop wybór :)

  • 12. Data: 2016-07-01 13:48:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-01 o 13:28, twistedme pisze:

    > Ja kojarzę, że zawsze (przynajmniej jak mieszkałem), korki były w Rumi
    > przed dworcem i dalej aż do Redy. Więc Twój skrót mało co omija :)

    To miałem zawsze farta bo nie stałem chyba nigdy w korku przed Redą :)
    jedyne korki jakie miałem to zjazd i wjazd na obwodnicę.

    > Lepiej chyba już zjechać z Estakady kawałek dalej, na Hutniczą i
    > dojechać do samej Rumi, a jeszcze lepiej jechać bokiem do samej Redy.

    Mogłem coś pokręcić z dokładną trasą ale zamysł ogólnie był taki jak w
    linku.

    > Ostatnio jechałem rok temu i moim skrótem jechałem bez przeszkód, a
    > czytałem, że normalna trasa zakorkowana na max.
    >
    > Tak czy inaczej będzie miał chłop wybór :)

    Dokładnie, i o to chodzi :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-07-01 16:13:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dokładnie, i o to chodzi :)

    napewno mam inspirację bo wcześniej jak objeżdżałem korek to robiłem to
    nieco większą pętlą
    https://goo.gl/maps/6AgVYEh9aRs
    prolem jest jedynie przy jastrzębiej górze do władka bo tam zwykle
    sznurek stoi w czasie zmian turnusów ale do mojego celu (chłapowa)
    zadupiami sobie na spokojnie przejeźdzałem w zaleznosci od sytuacji i
    miejsca.

    ta trasa ma jedna zalete - swietne widoki przy jechaniu przez lasy

    natomiast nadal nie wiem jak z tą 7ką - rozkopana czy nieruszona? ktoś
    ma aktualną wiedzę?
    autostradą jedzie się wygodniej tym bardziej ze mopy są i z dziecmi nie
    ma problemu, jedynie koszt jest nieco upierdliwy bo mój prawie sześcian
    pali na autostradzie prawie 2x tyle co normalnie:) no i omijam zator
    jaki się kolo Elbląga tworzy z niczego.
    jenego razu ludzie wychodzili z samochodów i łazili sobie bo po kilka
    minut sttania w miejscu - 10m do przodu i znowu kilka minut stania.
    jak masz klimatyzację i sprawny uklad chlodzenia to da sie zyc.
    gorzej jak jest inaczej. W takich korkach od razu widać kto ma szczelny
    uklad chlodzenia a kto nie:P

  • 14. Data: 2016-07-01 18:08:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-01 08:37, sirapacz wrote:
    > Wedle mojej wiedzy 7ka jest nieco rozkopana - tylko nie wiem czy już
    > jest czy ma być. Lepiej 7ką czy nadłożyć drogi ale ciąć autostradą?
    > Wjazd na jedno i drugie mam w zbliżonym dystansie więc to pomijamy.

    Ciąć A1 do obwodnicy a potem na 218 do Wejcherowa i zagrać na nosie
    wszystkim który cisną przez Redę. Korek w miastach zajmie więcej czasu
    niż różnica szybkości A1 vs 7.

  • 15. Data: 2016-07-01 23:25:45
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Jul 2016 10:28:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Z godzinna kolejka do kasy :-)

    Wczoraj jechałem. Na obu bramkac może w sumie wyszło jakieś 50 sekund.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2016-07-01 23:37:42
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Wczoraj jechałem. Na obu bramkac może w sumie wyszło jakieś 50 sekund.

    to zrób ten sam manewr w sobotę w południe:)

  • 17. Data: 2016-07-02 19:40:49
    Od: f...@g...com

    Dzisiaj o 13.30 w Rusocinie na bramkach stało przede mną 8 aut. Na wjezdzie w Nowych
    Marzach info o możliwym zatorze 15 min. Gorzej było na wjezdzie na a1 w stronę Łodzi.

    Jak się okazało miałem niebywale szczęście, bo na obwodnicy chwilę po moim
    przejeździe stanął w poprzek autobus blokując ją na prawie 2h...

    Także jak się będzie miało pecha to swoje trzeba będzie odstać :-)

  • 18. Data: 2016-07-04 09:58:29
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-02 o 19:40, f...@g...com pisze:
> [...]
    przejeździe stanął w poprzek autobus blokując ją na prawie 2h...

    > Także jak się będzie miało pecha to swoje trzeba będzie odstać :-)

    Wracałem w niedzielę też ok 13. Zator do bramek na wjeździe na A1 w
    Rusocinie na ok 2,5 km. Ale na szczęście się jechało a nie stało. Na
    zjeździe z autostrady korków brak.

  • 19. Data: 2016-07-05 23:32:12
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Jul 2016 23:37:42 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >to zrób ten sam manewr w sobotę w południe:)

    Dlatego nie jeżdżę w soboty ;) Jak mam stać po pół godziny na bramkach
    to podziękowałem za takie imprezy :)

  • 20. Data: 2016-07-06 09:45:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-07-05 o 23:32, j...@i...pl pisze:

    > Dlatego nie jeżdżę w soboty ;) Jak mam stać po pół godziny na bramkach
    > to podziękowałem za takie imprezy :)

    też bym tak chciał ale właściciele pensjonatów w sezonie (a zwlaszcza w
    tym i poprzednim roku) sa mocno niechetni do zaczynania niestandardowo
    turnusów.