  • 31. Data: 2016-07-13 10:30:38
    Temat: Re: Urlopowo: z wawy do władka A1 czy 7?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-07-13 o 09:56, r...@k...pl pisze:

    > Zdradźcie tajemnicę co tam jest, że tak wszyscy tam lecą jak muchy? :)
    >

    > ---
    antywirusowe Avast.

    Nie wiem jak teraz, jak ja tę trasę jeździłem (ponad 5 lat temu), to
    była zwykła Makówa, ale mniej więcej w połowie drogi - może dlatego tak
    oblegana.

    No chyba, że jest coś o czym nie wiem.

  • 32. Data: 2016-07-13 10:47:53
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie wiem jak teraz, jak ja tę trasę jeździłem (ponad 5 lat temu), to
    > była zwykła Makówa, ale mniej więcej w połowie drogi - może dlatego tak
    > oblegana.
    >
    > No chyba, że jest coś o czym nie wiem.

    ten mac jest mniej więcej w polowie drogi i jeszcze niedawno nie mial
    zadnych alternatyw fastfoodowych w pobliżu. Obecnie jest stosunkowo
    niedaleko na mopie inny z duuużym parkingiem i już nie ma takiego
    ciśnienia - tyle, że trzeba na ssaniu pojechać dalej jeszcze jakieś 50km
    do niego. Coś mi się kołacze ze KFC jeszcze jest gdzies blisko.

    a pomijajac zarciodajnie - polecam ostródę na spacer w ramach pauzy.
    mają tam fajną przystań w środku miasta i można sobie pospacerować w
    naprawde ładnym otoczeniu (fajne miasto, mógłbym tam mieszkać).

  • 33. Data: 2016-07-13 10:48:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > jechałem do Trójmiasta w piątek wieczorem, wyjeżdżałem w sobotę ok 18 i
    > korków ZERO.

    wypas, dzieki:)

  • 34. Data: 2016-07-13 13:26:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 12.07.2016 17:48, j...@i...pl pisze:

    > Ani razu tam nie byłem. Zawsze dziki tłum i nie ma gdzie zaparkowac :P

    O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

    MJ

  • 35. Data: 2016-07-13 14:12:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > O, to, to. Dwa razy nawet próbowałem...

    kwestia determinacji:)
    ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i
    wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

  • 36. Data: 2016-07-13 19:59:22
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Jul 2016 14:12:13 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >ja wjeżdżalem na tą uliczkę poprzeczną do 7ki, przylegającą do stacji i
    >wystarczy pojechać kawałek dalej i na niej zaparkować.

    A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 37. Data: 2016-07-13 20:16:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > A potem odstać swoje w kolejcie do kasy :P

    no wlasnie nie
    kolejki owszem byly ale i tak pikus co jest na niektorych MOPach. Brak
    miejsc parkingowych zapewniał dość szybkie możliwości nażarcia się:)