  • Data: 2018-10-30 20:20:55
    Temat: W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sony 32GB U1 - po 3 latach użytkowania przeszedł w jakiś dziwny tryb
    "tylko do odczytu".

    SandDisk Ultra 16GB U1 - po roku zaczął zapisywać śmieci w zawartości
    plików.

    Kingston 16GB U1 - po dwóch miesiącach w ogóle nie daje się rozpoznać w
    żadnym urządzeniu (telefon, komputer, tablet)

    Do tej pory nie zbierałem paragonów na to, ale po tej ostatniej to się
    wkurzyłem. Mam jeszcze SanDisk Ultra 32GB UHS-I która czeka na złożenie
    z Rpi pod OSMC i się zastanawiam czy ta też jakimś gównem się okaże.

    Jakiś wysyp śmieci na aledrogo czy 30zł za kartę micro SD 16GB to podróba?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz