  • 11. Data: 2020-03-29 03:34:21
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie kupić alkohol izopropylowy?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-28 o 23:28, collie pisze:

    > Szkoda spirytusu.
    Nie szkoda. Jak mam kupić salicylowy to wolę kupić prawdziwy

    Do przecierania rąk i rękawiczek skórzanych spirytus
    > salicylowy lepsiejszy, gdyż zawiera nie tylko prawie 70% etanolu, ale
    > także kwas salicylowy, który podobnie jak etanol jest bakteriobójczy.

    Rąk może nie, ale telefon czy rękawiczki bym sobie zniszczyła tym
    spirytusem.

    > A co dwa, to nie jeden. A  spirytus spożywczy - jak sama nazwa wskazuje -
    > spożyć, w tych czasach zarazy. Oczywiście doprowadziwszy go uprzednio
    > do procentowego poziomu śliwowicy paschalnej, by nie krzyczeć: "Pan tu,
    > panie Pogorzelski, robisz swoje - a ja gorę!"

    Czasami trochę dodaję do kogla-mogla, no i do faworków, które smażyłam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-03-29 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > doprowadziwszy go uprzednio do procentowego poziomu śliwowicy
    > paschalnej, by nie krzyczeć: "Pan tu, panie Pogorzelski, robisz

    Cos czuje ze salicylowego obecnie w aptece nie kupisz...
    Podejrzewam, ze juz z poltora tygodnia temu wysprzedało sie absolutnie
    wszystko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 14. Data: 2020-03-29 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Masz poczucie humoru.

    ;-) A dziekuje.

    Przyznam ze na orlenie nie byłem. Chcesz powiedziec ze to był pic na wode
    i nie sprzedaja?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 13. Data: 2020-03-29 09:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Teraz się
    > przydał nawet do przetarcia wacikiem rąk czy rękawiczek skórzanych jak
    > ze sklepu przyszłam.

    :)
    Dobrze ze skura jest nieprzepuszczalna...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 15. Data: 2020-03-29 09:05:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie opłaca mi się taka robota. Spirytus zdezynfekuje wszystko, a mam go
    > pod ręką.
    100% Animka. znak zodiaku: koza.
    Poczytaj w jakim celu dodaje się do spirolu wodę i glicerynę, zamiast
    robić z siebie... Animke

    ToMasz

  • 16. Data: 2020-03-29 09:25:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Przyznam ze na orlenie nie byłem. Chcesz powiedziec ze to był pic na wode
    > i nie sprzedaja?

    Totalny brak gdziekolwiek, nawet gazety o tym pisały. Na drzwiach ładnie
    wydrukowane kartki, że się skończył. Ale lansu było co nie miara, jak
    Orlen ratuje Polaków.

  • 17. Data: 2020-03-29 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Totalny brak gdziekolwiek, nawet gazety o tym pisały. Na drzwiach
    > ładnie wydrukowane kartki, że się skończył. Ale lansu było co nie
    > miara, jak Orlen ratuje Polaków.

    ojapierdole...
    Co na to Mateusz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 18. Data: 2020-03-29 16:07:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-03-29 o 09:05, ToMasz pisze:

    > 100% Animka. znak zodiaku: koza.

    Skąd wytrzasnąłeś tą kozę? Ze swojego podwórka chyba.
    Bawoła tam nie uchowałeś?

    > Poczytaj w jakim celu dodaje się do spirolu wodę i glicerynę, zamiast
    > robić z siebie... Animke

    Zapomniałeś napisać o wodzie utlenionej, która uszkadza naskórek.

    Mnie spirytus 98% nieskażony skóry nie uszkadza, telefon ładnie
    wyczyści, a wiadomo, że im spirytus mocnieszy tym bardziej skuteczny na
    zarazki.
    Nie słucham i nie wierzę tym co sprzedają rzekomo skuteczne odkażacze.

    --
    animka

  • 19. Data: 2020-03-29 16:46:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > ojapierdole...
    > Co na to Mateusz?

    ;)

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 20. Data: 2020-03-29 17:21:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > a wiadomo, że im spirytus mocnieszy tym bardziej skuteczny na
    > zarazki.

    nie Animko. Dla tego kolega zasugerował żebyś sie douczyła. odmówiłaś.
    ja po raz kolejny wykazuje, że z podziwu godnym zapałem, pracujesz na
    opinię jaką tu masz. dwie osoby sugerują że bredzisz, żebyś sie douczyła
    zanim coś powiesz - masz to w dupie. pracuj dalej wytrwale na opinię
    bezmózga. Ale w tym przypadku, w pewnych warunkach możesz komuś
    zaszkodzić. A mnie możesz opluwać do woli. tylko za co?

    ToMasz