  • 21. Data: 2020-03-29 23:42:05
    Temat: Re: [W-wa] Gdzie kupić alkohol izopropylowy?
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-03-29 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > ojapierdole...
    > Co na to Mateusz?

    Tradycyjnie twierdzi, że wszystko jest pod kontrolą i inne kraje nam
    zazdroszczą.

  • 22. Data: 2020-03-30 09:59:07
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 29 Mar 2020 09:05:40 +0200, ToMasz wrote:

    > 100% Animka. znak zodiaku: koza.
    > Poczytaj w jakim celu dodaje się do spirolu wodę i glicerynę, zamiast
    > robić z siebie... Animke
    >
    > ToMasz

    A może Ty sam poczytaj? Bo akurat WHO podaje dwa alternatywne składniki,
    czyli wspomniany izopropanol LUB etanol - czyli de facto animkowy
    sprirytus.

    Pomogę:
    https://www.who.int/gpsc/5may/Guide_to_Local_Product
    ion.pdf

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 23. Data: 2020-03-30 11:10:28
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 17:36, Uncle Pete pisze:

    > A w czym izopropanol nie jest prawdziwym spirytusem?

    Nie jest, jest alkoholem.

    Czy Twoim zdaniem
    > prawdziwy spirytus to tylko etanol?

    Tak.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2020-03-30 20:19:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.03.2020 o 09:59, Roman Tyczka pisze:

    > A może Ty sam poczytaj? Bo akurat WHO podaje dwa alternatywne składniki,
    > czyli wspomniany izopropanol LUB etanol - czyli de facto animkowy
> [...]
    cytuję:
    Final products
    (..)
    The alcoholmeter shown in
    this information pamphlet is
    for use with ethanol; if used
    to control an isopropanol
    solution, a 75% solution

  • 25. Data: 2020-03-31 08:41:28
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Mon, 30 Mar 2020 20:19:57 +0200, ToMasz wrote:

    ion.pdf

    > cytuję:
    > Final products
    > (..)
    > The alcoholmeter shown in
    > this information pamphlet is
    > for use with ethanol; if used
    > to control an isopropanol
    > solution, a 75% solution

    A widzisz? Jednak etanol. Wypadałoby zatem przeprosić Animkę, żeby zachować
    resztki godności.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 26. Data: 2020-03-31 12:08:22
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Nie wiem, nie znam się,

    I to jest główny problem. Nie znam się, ale się wypowiadam.

  • 27. Data: 2020-03-31 17:17:27
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Ale lansu było co nie miara, jak
    > Orlen ratuje Polaków.
    Najpierw idzie do szpitali, miejsc użyteczności publicznej i firm, które
    muszą go używać do odkażania. Te ostatnie w postaci supermarketów
    postanowiły na tym jednak zarobić słono, co pewnie się dla nich źle skończy.
    https://www.orlen.pl/PL/BiuroPrasowe/Strony/O%C5%9Bw
    iadczenie-PKN-ORLEN---P%C5%82yn-do-dezynfekcji-PKN-O
    RLEN-zosta%C5%82-wykorzystany-niezgodnie-z-warunkami
    -wsp%C3%B3%C5%82pracy.aspx

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 28. Data: 2020-03-31 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

> [...]
    > EN---P%C5%82yn-do-dezynfekcji-PKN-ORLEN-zosta%C5%82-
    wykorzystany-niez
    > godnie-z-warunkami-wsp%C3%B3%C5%82pracy.aspx

    Najpierw to poszedł do orlenów po cenie 1,5x wyzszej niz obecnie ale
    zgiełk spowodował ze sie ktos zorientował ze nieładnie robić biznes na
    pandemii.

    Z ciekawosci - które markety postanowiły sobie dorobić na tych płynach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 29. Data: 2020-03-31 19:03:58
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 31.03.2020 17:17, Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    iadczenie-PKN-ORLEN---P%C5%82yn-do-dezynfekcji-PKN-O
    RLEN-zosta%C5%82-wykorzystany-niezgodnie-z-warunkami

    Ale ten płyn był reklamowany jako właśnie do kupienia przez szarego
    obywatela.

    I to jakaś ściema - jakich ilości hurtowych taki Leclerc potrzebował dla
    swoich pracowników, że mógł nim nawet handlować? I Orlen nie połapał
    się, sprzedając płyn na palety? Bo nie uwierzę, że w sklepach wystawiono
    na sprzedaż po kilka sztuk, to nie miałoby żadnego ekonomicznego sensu.

  • 30. Data: 2020-03-31 19:05:36
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Z ciekawosci - które markety postanowiły sobie dorobić na tych płynach?

    Ponoć Leclec i ktoś jeszcze. Ale co, wystawili na sprzedaż po kilka
    sztuk z tego, co dostali do własnych potrzeb? Jakoś nie do końca mogę w
    to uwierzyć.