  • 51. Data: 2019-09-16 14:07:57
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:cfc7bef9-2e9c-4fff-8d69-60153de3f9c2@go
    oglegroups.com...
    >Powinny byc zabronione bo Ty pewno z tych kurwow jestes co
    >zazdroszcza bo sami czegos nie moga, boja sie, nie nadaja sie. To
    >wszystkim zabronic.

    Zabronic, bo niebezpieczne. Czy moze raczej "poki niebezpieczne"

    >Pierdolniety na hulajnodze poturbuje jedna osobe zanim zostanie
    >wyeliminowany. Pierdolniety w samochodzie potrafi zabic jednoczesnie
    >kilka osob. To zakazac samochodow?

    Zakazano jazdy samochodem ... po chodniku.

    Cos tu trzeba bedzie wymyslec ... albo sie okaze, ze nie trzeba, bo
    straty znosne, a niejasnosc przepisow sie przyda jako bat na
    niegrzecznych :-)

    J.

  • 52. Data: 2019-09-16 14:13:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 15.09.2019 o 21:52, J.F. pisze:

    >Jasne - z kostnicy też mu pouciekali, zanim zdążyli papiery
    >wypiasać?;)

    Z kostnicy mu nie uciekli, wiec ta liczba jest rzetelna - czy "moze
    sluzyc do oceny rzetelnosci",
    ale inne to juz troche mniej.

    Przy okazji - uwaga na media i policjantow, co powiedza "anilizujac
    dane z ostatniego miesieca widac poprawe"
    ... jakos tak miesieczne raporty z wypadkow maja mniejsze liczby niz
    pozniej w zestawieniu rocznym.
    Umieraja im w szpitalach, czy nie wszystkie sa wprowadzone - nie wiem.

    Nieduza roznica, pare procent, ale wystarczy do stwierdzenia ze np
    "nowy fotoradar przyczynil sie do spadku wypadkow w sierpniu w
    porownaniu do roku poprzedniego".

    J.

  • 53. Data: 2019-09-16 14:15:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zakazano jazdy po chodniku ale z bramy przez chodnik mozna wyjechac. Mozna parkowac
    na chodniku. Czyli nie zakazano jazdy po chodniku.

  • 54. Data: 2019-09-16 14:38:06
    Od: Kviat

    W dniu 15.09.2019 o 21:42, Shrek pisze:

> [...]
    > rok w Warszawie. Wynika z tego, że 1/3 wypadków z całego kraju zdarzała
    > się akurat na przejściach w Warszawie i wszytkich przywozili właśnie

    Może z jego perspektywy było to kilkunastu potrąconych dziennie, bo
    dyżury miał raz na dwa tygodnie i akurat wypadały w jakieś popularne
    imieniny i do tego w łykęd?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 55. Data: 2019-09-16 17:56:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak przypada ze wszystkim pol godziny na pacjenta to on mogl szesnastu obsluzyc. No
    dobra, dwudziestu. Znaczy sie na pogotowiu tylko poturbowani hulajnogowcy sa. Z
    hulajnogami to takie pierdolenie dziennikarzyn. Jak juz nie maja co napisac to
    tematem dyzurnym zrobili hulajnogi. Kiedys to byly epapierosy. Od poczatku roku w
    Polsce w wypadkach urzadzen latajacych zginelo wiecej niz na hulajnogach. Hulajnog
    dziesiatki tysiecy a takich latajacych bardzo malo. Z 600 osob sie utopilo. Z trzem
    tysiacom samobojcow sie udalo. I raptem zabil sie jeden na hulajnodze i siwy dym. Z
    jednej strony dziennikarzyny co robia z igly widly maja nasrane w lbach. Z drugiej ci
    co im wierza maja jeszcze bardziej od nich nasrane i wymieszne w lbach.

  • 56. Data: 2019-09-16 18:18:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 14:13, J.F. pisze:

    > Z kostnicy mu nie uciekli, wiec ta liczba jest rzetelna - czy "moze
    > sluzyc do oceny rzetelnosci",

    No to masz. Według niego "co najmniej jeden dziennie" na samych
    przejściach (czyli lekko liicząć 500 rocznie), według statystyk w
    Warszawie ginie obecnie 48 osób we Wszystkich wypadkach (z czego
    pieszych 20 - pewnie na przejściach koło 10-12). Jak widzisz
    wiarygodność lekarza jest z dupy wzięta. Podobnie jak dziesięciu rannych
    w wypadkach hulajnog w mieście.

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2019-09-16 18:19:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 14:38, Kviat pisze:

    > Może z jego perspektywy było to kilkunastu potrąconych dziennie, bo
    > dyżury miał raz na dwa tygodnie i akurat wypadały w jakieś popularne
    > imieniny i do tego w łykęd?

    A może po prostu konfabulował, lub wcale go nie było, tylko dziennikarz
    wymyślił ta historię. Tak czy inaczej dane z dupy.

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2019-09-17 15:03:28
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 września 2019 18:51:07 UTC+2 użytkownik kk napisał:
    > Zenek donosi, że u niego dużo hulajnóg. We Wrocławiu też dużo. Ale nie
    > wszędzie tak dużo.

    Hulajkonik-zapierdalacz po chodniku. Za dużo tego ,coś trza zrobić.

  • 59. Data: 2019-09-17 17:21:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chwilowo mozesz na kant dupy skoczyc. A jak wejda przepisy to hulajnogiste bedziesz
    mogl w dupe pocalowac.

  • 60. Data: 2019-09-17 19:44:57
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Chwilowo mozesz na kant dupy skoczyc. A jak wejda przepisy to hulajnogiste bedziesz
    mogl w dupe pocalowac.

    A jak nie wejdą te na które liczysz tylko takie bardziej maltańskie?
    https://spidersweb.pl/bizblog/malta-przepisy-elektry
    czne-hulajnogi/