  • 21. Data: 2014-08-25 20:12:27
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 17:56:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
    > Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

    Przy piątym "Dziękuję, nie" wzmacniając wypowiedź soczystym "Kurwa mać!",
    przy dziesiątym "A może w ryj chcesz?".

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 22. Data: 2014-08-25 20:18:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    P.B. wrote:

    > Przy piątym "Dziękuję, nie" wzmacniając wypowiedź soczystym "Kurwa mać!",
    > przy dziesiątym "A może w ryj chcesz?".

    nigdy nie wyszedłem poza pierwsze :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-08-25 20:25:27
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 25/08/14 20:12, P.B. wrote:
    > Przy piątym "Dziękuję, nie" wzmacniając wypowiedź

    Radzę trzymać się z dala od krajów arabskich... Wyobraź sobie, że
    idziesz przez miasto promenadą, knajpa przy knajpie po obu stronach, a
    przy każdej naganiacz "dir friend speszial ofer forjuuu!!"

    --
    Alf/red/

  • 24. Data: 2014-08-25 20:44:55
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-25 20:25, Alf/red/ pisze:

    > Radzę trzymać się z dala od krajów arabskich... Wyobraź sobie, że
    > idziesz przez miasto promenadą, knajpa przy knajpie po obu stronach, a
    > przy każdej naganiacz "dir friend speszial ofer forjuuu!!"

    Dokładnie dlatego tam nie jeżdżę.

    Może i chodzi o brak asertywności, nie mam zwyczajnie ochoty za każdym
    razem wdawać się w dyskusje ile to mniej spali na 98, ile zaoszczędzę
    itd. i dlaczego nie chcę. Specjalistą jest w tym u mnie gość na shellu.

    Oczywiście większości wystarczy raz "nie dziękuję", ale nigdy nie
    wiadomo na kogo się trafi :) A na domiar złego ostatnio pan nalewający
    pod Wrocławiem źle włożył pistolet i oblał mi spodnie paliwem, także mam
    dodatkową traumę i to przelało czarę goryczy :)

  • 25. Data: 2014-08-25 22:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
    > Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

    Asertywnosc dziala w obie strony - sprzedawca nie moze dac sie zbyc
    jednym "dziekuje" :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-08-26 02:22:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Fajnie macie. :-)
    > A telefonem się nie da?

    Na stacjach "Mobil" się da... mają RF-ID co się "Speed-Pass" nazywa:
    http://www.exxon.com/speedpass
    Dają Ci taki brelok z chipem RF-ID jak Twoja karta kredytowa nie
    ma chipa ale jak karta ma to możesz użyć kartę lub telefon...

  • 27. Data: 2014-08-26 02:23:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > ŁAŁ! A wiesz, że u nas w Polska też tak można? Nie na każdej stacji,

    Czemu nie na każdej?

    > ale na eEmila (dawniej Neste) i na niektórych Statoil 1-2-3.
    > I paragon można wydrukować, i fakturę mailem sobie wysłać! Szok, co?

    Szok że to wciąż tylko na wybranych stacjach gdzieś jak rodzynki w cieście.

  • 28. Data: 2014-08-26 02:24:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > No to teraz to juz calkiem blado wypadamy na tle USA,
    > bo u nas panie w okienku musza karte kredytowa odbijac na kalce :-(

    Boją się złodziei jakichś, czy co? ;-)

  • 29. Data: 2014-08-26 02:27:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ltfrj8$3mf$1@dont-email.me...

    > a czeków już przestaliście używać?

    Starsze panie wciąż płacą w sklepach za chleb i masło czekami...
    Widuję taki obrazek przy kasie w supermarkecie może 1 w miesiącu.
    Myślę że to taki stary nawyk - nie wiedzą może że można już inaczej?
    Albo dla nich to wygodniejsze? Czek jest wciąż jedną wielu różnych
    metod płatności, tak samo jak w Polsce zresztą.

  • 30. Data: 2014-08-26 02:44:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "huri_khan" <s...@s...pl> wrote in message

    > Żona jedzie a ty obok samochodu z ręką na korku ?
    > Czy jak w F1 stoisz z pistoletem a żona podjeżdża ?

    Też tak jak Ty rozbawiłem się czytając te jego teksty ... :-)