  • 11. Data: 2014-08-25 08:53:26
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-08-24 16:43, P.B. pisze:

    > A to zwracam honor. Przyznaję, że na S123 nie tankowałem nigdy.

    > Na szczęście w moich okolicach większość Neste przejęła bezobsługowa eMila.
    > Mnie do furii doprowadzają stacje "obsługowe". Teraz to jeszcze poł biedy,
    > bo jeżdżę dieslem i tankuję co tydzień, ale jak więcej jeździłem na LPG, to
    > tankowałem wyłącznie na Auchan - codzienne wymigiwanie się od hot-doga,
    > myjni, płynu do spryskiwaczy, punktów PayBack jest ponad moje siły :\

    Ja jak już muszę tankować na "nie swojej" wioskowej stacji, to
    podjeżdżam mając już wszystko przygotowane, szybko wysiadam, tak, że
    naciągacz nie zdąży zareagować i jak widzi, że jestem w trakcie
    tankowania, to rzadko podchodzi, żeby zaoferować "a nie chce pan 98?
    Mniej panu spali"

  • 12. Data: 2014-08-25 09:54:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "glang" <g...@o...pl> wrote in message
    >
    > U nas w USA się płaci kartą kredytową włożoną do czytnika na
    > dystrybutorze...

    Fajnie macie w tych USA, u nas panie takie rzeczy to pewnie za 20 lat beda :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-08-25 16:03:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 24 Aug 2014 21:39:56 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"glang" <g...@o...pl> wrote in message
    >
    >U nas w USA się płaci kartą kredytową włożoną do czytnika na
    >dystrybutorze...
    >Do okienka nie trzeba podchodzić wcale jak się nie ma takiej potrzeby.
    >Dystrybutor elektroniczny ma też drukarkę paragonu, więc jak ktoś chce to
    >też wydrukuje od razu przy aucie. Koniec tankowania, wsiadasz i odjeżdzasz.

    U nas w USA placi sie malym pierdyfiksem ktory ma sie doczepiony do
    kolka z kluczami. Wystarczy pomachac. Nie tzreba uzywac karty
    kredytowej

    A.L;.

  • 14. Data: 2014-08-25 16:16:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, A.L <a...@a...com> wrote:

    > U nas w USA placi sie malym pierdyfiksem ktory ma sie doczepiony do
    > kolka z kluczami. Wystarczy pomachac. Nie tzreba uzywac karty
    > kredytowej

    No to teraz to juz calkiem blado wypadamy na tle USA, bo u nas panie w okienku
    musza karte kredytowa odbijac na kalce :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2014-08-25 16:35:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > U nas w USA placi sie malym pierdyfiksem ktory ma sie doczepiony do
    > kolka z kluczami. Wystarczy pomachac. Nie tzreba uzywac karty
    > kredytowej

    może jeszcze powiesz, że telefonem można?
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-08-25 17:18:39
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >może jeszcze powiesz, że telefonem można?

    Telefonu to ja uzywam do telefonowania

    Telefonem mozna, na niektorych stacjach. W ramach eksperymentu.
    Albowiem w dalszym ciagu obowiazuja regulacje zabraniajace uzywania
    telefonow podczas tankowania

    Z ostatnich dni:

    "At the 27 gas stations participating in the test, ExxonMobil has
    removed warning decals that cautioned against using cell phones as
    they fuel up. The Federal Communications Commission found no evidence
    that using a wireless phone in the presence of flammable materials is
    dangerous, ExxonMobil says.

    Consumers can download the SpeedPass+ app from the Apple iTunes store
    or Google Play, or scan a QR code at the pump to initiate the
    download, the Irving, Texas-based company states in an Aug. 2 press
    release"

    A.L.

  • 17. Data: 2014-08-25 19:26:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

> [...]
    ..

> [...]
    > or Google Play, or scan a QR code at the pump to initiate the
    > download, the Irving, Texas-based company states in an Aug. 2 press

    a czeków już przestaliście używać?

  • 18. Data: 2014-08-25 19:53:42
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 08:53:26 +0200, twistedme napisał(a):

    > Ja jak już muszę tankować na "nie swojej" wioskowej stacji, to
    > podjeżdżam mając już wszystko przygotowane, szybko wysiadam, tak, że
    > naciągacz nie zdąży zareagować

    Żona jedzie a ty obok samochodu z ręką na korku ?
    Czy jak w F1 stoisz z pistoletem a żona podjeżdża ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 19. Data: 2014-08-25 19:56:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

> [...]
    > naciągacz nie zdąży zareagować i jak widzi, że jestem w trakcie
    > tankowania, to rzadko podchodzi, żeby zaoferować "a nie chce pan 98?

    czego to ludzie nie wymyślą by ukryć swój brak asertywności.
    Mnie tam wystarczy, że powiem: "Dziękuję , nie."

  • 20. Data: 2014-08-25 19:57:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

> [...]
    > or Google Play, or scan a QR code at the pump to initiate the
    > download, the Irving, Texas-based company states in an Aug. 2 press

    A palić można czy jeszcze się komisja nie wypowiedziała ? :-)