    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Windows phone - jakiś żart??
    Date: Tue, 30 May 2017 09:34:43 +0200

    Ktoś mnie poprosił bym pomógł pierwszy raz uruchomic Lumie (nie
    zwrocilem uwagi jaką konkretnie). Telefon leżał po kupieniu przez
    rok i ma zastąpić nokie 3110. Po uruchomieniu systemu szok i
    niedowierzanie: to jest system mobilny czy jakaś zaslepka pisana
    przez zew. dostawców na um-zlec??
    - domyslnie tylko dwa motywy bialy i jego inwersja/negatyw. Oba
    wyglądają prymitywnie, jak dostosowane tylko do monochromatyxznego
    LCD.
    - widgety na poziomie Athena Widget sprzed 30 lat, button to
    ramka-prostokąt z 4 kresek, rotfl
    - brak kompletnie konekwencji w widgetowaniu, trudno wyczuć co jest
    tylko labelem a co obiektem klikalnym

    Czy style widgetow można zmienić przez modyfikację resource'ow jak w
    Androidzie czy się nie da i tak ma być? Próbowałem znaleść w
    ustawieniach coś co zmieniło by ten motyw "monochromatyczny lcd" na
    coś bardziej przyjaznego ale nic nie znalazłem, gdzie to jest ukryte?

    --
    Marek