    Date: Wed, 23 Jul 2014 10:28:55 +0200
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Wiznet W5100/W5500 w amatorskich konstrukcjach

    Do tej pory w swoich konstrukcjach wykorzystywałem jedynie układ
    ENC28J60, gdy trzeba było coś podłączyć do lokalnej sieci komputerowej.
    Teraz chciałbym bliżej rzucić okiem na układy Wiznet W5100 (lub W5500),
    posiadające sprzętową obsługę stosu TCP/IP.

    Rzuciłem okiem na noty katalogowe. Widzę, że obydwa układy posiadają
    wydzielone piny do podłączenia analogowej masy i zasilania części
    analogowej (1,8V w W5100, 3,3V w W5500). Niestety nota katalogowa nie
    rozwodzi się nad tym za bardzo. Czy kwestia prowadzenia mas jest
    kluczowa w przypadku tych układów? Wszystkie piny GNDA muszę połączyć
    razem i osobną ścieżką poprowadzić do masy stabilizatora (dopiero tam
    robiąc połączenie z masą ogólną) czy też mogę spokojnie zalać wszystko
    polem masy?

    Zasilanie części analogowej powinienem filtrować przez jakiś dławik?

    Jest w tych układach jeszcze coś, na co powinienem szczególnie uważać?