  • 11. Data: 2010-10-09 22:24:08
    Temat: Re: Wspomnienie z wakacji, kamera i mandat
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 20:56:47 +0200, MadMan napisał(a):

    > Niestety 2 i 3 się nie liczą, nie masz odpowiedniego urządzenia
    > pomiarowego :)

    Urban legend.

    > No i z matematyką coś nie tak, punkt 2 przekroczenie o 40, punkt 3 też o
    > 40.
    No to dwa razy 8 punktów :D

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2010-10-09 22:24:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 21:11:21 +0200, 'Tom N' napisał(a):

    > Zaraz się dowiesz, że ma radar, który ma błąd +-3km/h w zakresie od
    > 0-100km/h oraz 3% w zakresie powyżej 100km/h, więc 40 w pkt. 2. to nie 40 w
    > pkt. 3.

    Mam wystarczająco danych, aby przekroczenie prędkości udowodnić.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2010-10-10 03:45:46
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Mam wystarczająco danych, aby przekroczenie prędkości udowodnić.

    płaszczyca ty nie jesteś w stanie udowodnić nawet z kąd twoja mama ma
    kilogram cebóli na wigiljem za ty my bardzo dobrze wiemy z kąd

  • 14. Data: 2010-10-10 13:07:43
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Po dzisiaj dostałem zawiadomienie ze w ww. sprawie ukarano kierującego
    > mandatem za 100. DZiwne, bo mandatu po 2 miesiącach to sie chyba nie
    > dostaje, a w samochodzie było 3 funkcjonariuszy bez pasów a mandat jeden...

    widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że
    mandat dostaje kierowca

  • 15. Data: 2010-10-10 13:08:40
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Może ja też zacznę pałki zgłaszać... Z przedwczoraj mam takiego:
    >
    > 1. Przejechanie ciągłej x3 = 15 punktów
    > 2. Przekroczenie 90/50 = 8 punktów
    > 3. Przekroczenie 130/90 = 5 punktów
    >
    > Razem - 28.

    jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?

  • 16. Data: 2010-10-10 13:36:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Borg w <news:i8s6q0$2geg$1@opal.icpnet.pl>:

    > gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że
    > mandat dostaje kierowca

    Taaak?
    A nie uczestnik ruchu, który naruszył przepisy?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2010-10-10 13:38:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Borg" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > widzisz konfidencie pieprzony,

    LOL
    Jak ktoś zakapował polucjanta to jest konfidentem?
    Zawsze mi się wydawało że jest dokładnie odwrotnie, tj, konfident to taki,
    co z polucją współpracuje.
    Choćby mentalnie.

  • 18. Data: 2010-10-10 13:38:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 13:07:43 +0200, Borg napisał(a):

    > widzisz konfidencie pieprzony, gdybyś znał przepisy, to byś wiedział że
    > mandat dostaje kierowca

    A co powiesz o tym:
    http://www.v10.pl/prawo/Mandat,za,niezapiete,pasy,pa
    sazera,284.html ?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 19. Data: 2010-10-10 14:35:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "gogi" <g...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawosci, swoje przewinienia tez zglaszasz? :)

    oczywiście nie ma szans, zebyś uzyskał odpowiedz.

    Cala ta dyskusja staje sie po prostu do dupy.
    Ludzie zawsze byli hipokrytami.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 20. Data: 2010-10-10 15:24:04
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > jakim urządzeniem zmierzyłeś ich prędkość?
    On nie ma takiego urządzenia. Ale ktoś kto nie rzucał w nauczyciela od fizyki
    kamieniami potrafi na podstawie filmu obliczyć prędkość. Jest tam odległość i czas.