  • 21. Data: 2018-09-16 00:17:36
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > A pies kluczy nie znajdzie na nos ?

    Naszło Was na dowcipy, a ja poważnie :) Dla Was to jest igraszka ... To nie
    jest śmieszne jak nie możesz dostać się do domu.

    Pzdr

  • 22. Data: 2018-09-16 01:35:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup mechaniczny zamek szyfrowy i kod niech Ci gdzies wytatuuja, niekoniecznie na
    plecach. Kiedys jak ruscy zwozili gzory kupilem na rynku mechaniczny zamek cyfrowy.
    Nie do otworzenia bez kodu zwlaszcza ze w Polsce to rzadkosc i potencjalny zlodziej
    ma nikla szanse zeby wiedzial jak dziala.

  • 23. Data: 2018-09-16 05:22:04
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 15 września 2018 17:18:05 UTC-5 użytkownik Kamil napisał:

    > Naszło Was na dowcipy, a ja poważnie :) Dla Was to jest igraszka ... To nie
    > jest śmieszne jak nie możesz dostać się do domu.
    >
    > Pzdr

    Kup brylok na klucze. Moze byc taki kolorowy zeby byl widoczny w trawie czy sniegu
    albo dodatkowo z nadajnikiem BT. Dzieki apce na fona bedziesz go w stanie namierzyc
    nawet z pewnej odleglosci.

  • 24. Data: 2018-09-16 17:44:33
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-09-16 o 05:22, s...@g...com pisze:
    > Kup brylok na klucze. Moze byc taki kolorowy zeby byl widoczny w
    > trawie czy sniegu albo dodatkowo z nadajnikiem BT. Dzieki apce na
    > fona bedziesz go w stanie namierzyc nawet z pewnej odleglosci.

    Na BT? Prostszy, a więc i tańszy, a do tego bardziej "u-kierunkowany"
    (swą odpowiedzią) jest brelok "gwizdany": na wywołanie odpowiada też
    akustycznie. Na "A" kosztuje taki poniżej pięciu zeta.

  • 25. Data: 2018-09-17 09:07:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 września 2018 17:44:59 UTC+2 użytkownik JaNus napisał:

    > Na BT? Prostszy, a więc i tańszy, a do tego bardziej "u-kierunkowany"
    > (swą odpowiedzią) jest brelok "gwizdany": na wywołanie odpowiada też
    > akustycznie. Na "A" kosztuje taki poniżej pięciu zeta.

    Przy sprężynie od kosiarki będzie dziwnie wyglądał;)

  • 26. Data: 2018-09-17 15:39:17
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 16 września 2018 10:44:59 UTC-5 użytkownik JaNus napisał:

    > Na BT? Prostszy, a więc i tańszy, a do tego bardziej "u-kierunkowany"
    > (swą odpowiedzią) jest brelok "gwizdany": na wywołanie odpowiada też
    > akustycznie. Na "A" kosztuje taki poniżej pięciu zeta.

    Ale uzywales takiego? Bo ja bawilem sie tym i swoja umiejetnoscia odgwizdania nie
    zachwycal. Znaczy sie lezy przedemna na stole, ja gwizdze, klaskam a on nic. Ale
    czasem podczas rozmowy towarzyskiej sie odzywa z miski na oknie przeznaczonej na
    "przydasie"...
    Te bryloki na BT tez drogie nie sa. Tak czy siak brylok jest sporo lepszy od
    wykrywacza metalu w zastosowaniu o jakim pisze watkotworca.

  • 27. Data: 2018-09-17 17:34:53
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kamil wrote:

    > Gotowego nie opłaca się kupować. Mam
    > kilka cewek rozmagnesowujących od kineskopów. Czy na ich bazie można taki
    > wykrywacz zbudować?

    Miedź jest dość droga, sprzedać cewki i kupić wykrywacz.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 28. Data: 2018-09-17 18:24:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F." napisał:

    >Naszło Was na dowcipy, a ja poważnie :) Dla Was to jest igraszka ...
    >To nie jest śmieszne jak nie możesz dostać się do domu.

    Nie jest, ale pies ma nos do szukania.
    I wcale nie trzeba smarowac kapciami.

    J.

  • 29. Data: 2018-09-17 18:55:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Miedź jest dość droga, sprzedać cewki i kupić wykrywacz.

    Znajomy sprzedał starą spawarkę (w pełni sprawną) na złom i za uzyskane
    pieniądze kupił nową. Nawet chyba mu z tego trochę kasy zostało.

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2018-09-17 19:00:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nie jest, ale pies ma nos do szukania.
    > I wcale nie trzeba smarowac kapciami.

    Ja myślę, że jeśli ktoś ciągle gubi klucze, to nawet gdy przy niech
    będzie kutasik z wbudowanym BT sparowanym z telefonem, to on wtedy
    akurat zgubi telefon. Ja po prostu nie wyobrażam sobie, żebym mógł
    gdzieś posiać klucze, więc dla mnie faktycznie to igraszka (telefonów
    też nie gubię).

    Jarek

    --
    Biega, krzyczy pan Hilary: