  • 51. Data: 2018-10-23 07:39:47
    Temat: Re: Wyrazy.
    Od: "Karol5" <l...@o...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5bcc5e68$0$520$65785112@news.neostrada.pl...

    > Większość niestety traktuje przepisy zerojedynkowo, ma pierwszeństwo i nic
    > go więcej nie obchodzi. Dlatego powinien istnieć przepis że wolno im
    > przejeżdżać z prędkością pieszego.

    Nie, nie powinien istnieć przepis.
    Rowerzysta ma jechać z taką prędkością, aby mógł udzielić
    pierwszeństwa innym uzytkownikom drogi,
    tam gdzie przepisy to nakazują.

  • 52. Data: 2018-10-24 00:55:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karol5" napisał w wiadomości grup

    >Nie, nie powinien istnieć przepis.
    >Rowerzysta ma jechać z taką prędkością, aby mógł udzielić
    >pierwszeństwa innym uzytkownikom drogi,
    >tam gdzie przepisy to nakazują.

    No tak, tylko ze to kierowca samochodu ma jechac z taka predkoscia,
    aby moc udzielic pierwszenstwa rowerzyscie na przejezdzie :-(

    J.

  • 53. Data: 2018-10-25 06:43:54
    Temat: Re: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > prostu "wykorztystywanie" charakterystyki i możliwości "pojazdu".
    >
    > Piesi łazą gdzie popadnie, rowerzysci jeżdą po przejściach i chodnikach,
    > motocykliści między samochodami i zapierdalają, a kierowccy po prostu
    > zapierdalają a nie mieszczą się miedzy innych uczestników ruchu, co
    > powoduje u niektórych frustrację i nienawiść do tych co mogą;)
    >

    > Żadna grupa nie jest jakoś wybitnie lepsza ani głupsza. No może głupi
    > motocykliści się bardziej wyróżniają niż osobniki głupie z innych grup,
    > ze względu na generowany hałas i spektakularne filmy na jutubie jak coś

    Rowerzyści MZ cierpią bardziej z powodu syndromu mono-pojazdowatości -
    więcej (udziałowo) jest rowerzystów niekierowców, niz kierowców
    nierowerzystów. A że niestety wszyscy cierpia z powodu braku wyobraźnie,
    to brak osobistego doświadczenia się przekłada na chyba jednak dość
    słuszną obiegową opinie.

    --
    Marcin

  • 54. Data: 2018-10-25 18:18:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rowerzyści MZ cierpią bardziej z powodu syndromu mono-pojazdowatości -
    > więcej (udziałowo) jest rowerzystów niekierowców, niz kierowców
    > nierowerzystów.

    Nie wydaje mi się. Obstawiam, że więcej kierowników nie jeździ (poza
    jakimiś incydentalnymi okazjami) rowerem niż rowerzystów, którzy nie
    jeżdzą samochodami albo przynajmniej nie mają PJ.

    > A że niestety wszyscy cierpia z powodu braku wyobraźnie,

    Statystyki mówią, że inni cieprią głównie przez brak wyobraźni kierowców.

    Shrek

  • 55. Data: 2018-11-07 05:01:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek S" <p...@s...com> wrote in message
    > Pamiętacie? Psioczyłem na ludzi na kolarkach sunących obok DDR, po ulicy.
    > Niezależnie od jakości tych ścieżek i warunków na drodze. No więc przed
    > chwilą wracałem do domu (22:30 - więc ciemno), samochód z wgniecioną
    > szybą, karetka, policja, połamana kolarka na środku ulicy.
    >
    > Cóż można powiedzieć: selekcja naturalna. Mam nadzieję, że kierowca auta
    > nie ucierpi na tym emocjonalnie i karnie.

    Ale Ty jesteś psychopata. Nie byłeś na miejscu wypadku, nie wiesz co się
    stało, kto zawinił ale oceniasz stronniczo.