  • 270. Data: 2015-05-25 22:00:41
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Eeee, tak to sobie mozemy tylko pogadac....

    Na nic innego od początku nie miałem nadziei.

  • 272. Data: 2015-05-26 02:35:53
    Od: "Newok" <g...@v...pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Newok" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mowimy tylko o tym konkretnym znaku - w zasadzie nawet dopiero
    > niedawno zeszlismy na jakiekolwiek znaki. Mowimy o regulacjach pord,
    > bart

    Od momentu jak palnąłeś taką głupotę :
    "Znaki nie sa zadna wyrocznia, maja byc jedynie pomoca dla
    uczestnikow ruchu."
    to rozmawiamy tylko o znakach.

  • 273. Data: 2015-05-26 03:30:32
    Od: "Newok" <g...@v...pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Newok" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mowimy tylko o tym konkretnym znaku
    > bart

    To wymień inny znak nakazu/zakazu zawierający sprzeczność,
    lub wymagający zachowania zdrowego rozsądku.
    Już ci pisałem. Znak zakazu/nakazu jest po to aby NATYCHMIAST do niego się
    zastosować, a później możesz ewentualnie wnosić swoje uwagi/wnioski
    do właściwej osoby/urzędu, lub podjąć inne kroki w celu zmiany tego znaku.

  • 274. Data: 2015-05-27 20:22:01
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-05-18 11:05, J.F. wrote:
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mowilo sie, ze tylko w terenie zabudowanym.
    >
    > Pierwszy juz jest
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/nowe-kary-dla-kierow
    cow-sprawdz-co-sie-zmienia,543241.html

    > "Tak właśnie się stało tuż po północy w Szczecinie, gdzie policjanci
    > zatrzymali kierowcę pędzącego 123 km/h ulicą Gdańską. Mundurowi
    > natychmiast zabrali piratowi prawo jazdy na trzy miesiące. Kierowca
    > otrzymał też 10 punktów karnych i mandat w wysokości 500 złotych."

    u-100-a-wideorejestrator-mowi-128,168372.html

    > Nie calkiem, bo zabranie PJ i zatrzymanie dokonuje sie w trybie
    > administracyjnym.

    A co jak nie mam dokumentu przy sobie? Wtedy nie zabiora? A skoro nie
    zabiora od razu to juz pozniej ni emaja chyba mozliwosci.

    Jak to by wygladalo?

    --
    mk4

  • 275. Data: 2015-05-27 20:31:54
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-05-18 19:59, m4rkiz wrote:
    > "bartosz" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > ich to tez raczej malo ziebi czy grzeje, mysle ze raczej nalezy podziekowac
    > poslom, ktorzy razem z sedziami czy prokuratorami oczywiscie objeci nowa
    > ustawa nie beda - no bo immunitet

    A nie jest to efekt sprytnego doklejenia tego przepisu do przepisow
    zaostrzajacych kary za jazde pod wplywem? Jakos razem weszlo i wyglada
    na to, ze jedno przemycono pod drugim a nikt nie chcial nic zrobic bo
    przeciez wszyscy jestesmy za zaostrzeniem za jazde pod wplywem.

    No i wyszlo jak wyszlo.

    --
    mk4

  • 276. Data: 2015-05-27 20:39:30
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-05-20 13:18, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >
    > "Uczą niemyślenia".
    > Karzą za jedno oderwane kryterium, niejako "bezzwiązkowo" z faktem
    > spowodowania zagrożenia.
    > Całkiem niedawno na innej grupie ktoś zadał niezłe pytanie: dlaczego
    > BARDZIEJ nie są ścigane wykroczenia, będące powodem istotnej większości
    > wypadków?
    > Idzie oczywiście o nieustępowanie pierwszeństwa.
    >
    > Na dziś jest tak, że za jazdę z jednym promilem jest więzienie
    > i odebranie PJ. Za +50 odebranie PJ.
    > A za coś takiego (zakładając że nie przekroczy prędkości :P):
    lr=1&ob=5
> [...]
    > ODWROTNA, na drogach nie będzie lepiej.
    > Przecież ten z filmiku jeździ "nie widzę to jadę"...
    >
    > Coś jeszcze.
    > Nijak nie podważam, że prędkość istotnie odbija się na skutkach
    > wypadków, i że jest wiele miejsc, w których to "nie widać"
    > dlaczego owa prędkość może być niebezpieczna (powód pierwszy
    > na liście - zła widoczność dla podporządkowanych).
    > Pic w tym, że w takim miejscu kierujący MOŻE spowodować
    > tragiczny wypadek. A kara za złamanie przepisu taka sama,
    > jak na rzeczonym "zabudowanym w lesie" przy pustej drodze

    Kuriozalne jest to, ze za jazde 50+ zabiora mi prawko a jak spowoduje
    kolizje to dostane 6 punktow i 300.

    Jak przejade na czerwonym to tez chyba 6 i 500 czy 300. A przejazd na
    czerwonym to jest duzo wieksze zagrozenie niz te 50+

    --
    mk4

  • 277. Data: 2015-05-27 20:41:31
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-05-21 06:27, Newok wrote:

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1505201305590.2180@quad...

    > Odpowiedzialność jest związana z stworzeniem zagrożenia.

    A jake "dodatkowe" zagrozenie stwazam jakac np 105 w zabudowanym?
    Statystycznie bliskie 0 czyli zadne. To za co maja mi zabrac prawko?

    --
    mk4

  • 278. Data: 2015-05-28 14:52:36
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA4A5D804E6C1Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik bartosz b...@w...pl ...

    > Na nic innego od początku nie miałem nadziei.

    I teraz zobacz, jak rozwija sie dyskusja w nowym watku - coraz wiecej
    argumentow za "lapanka"....

    bart

  • 279. Data: 2015-05-28 14:53:45
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Od momentu jak palnąłeś taką głupotę :
    > "Znaki nie sa zadna wyrocznia, maja byc jedynie pomoca dla
    > uczestnikow ruchu."

    To moze byc glupata tylko dla Ciebie :)

    > to rozmawiamy tylko o znakach.

    No popatrz, ciekawostka przyrodnicza....

    bart

  • 280. Data: 2015-05-28 14:56:20
    Od: "bartosz" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To wymień inny znak nakazu/zakazu zawierający sprzeczność,
    > lub wymagający zachowania zdrowego rozsądku.

    _Kazdy_ znak i _kazdy_ przepis wymaga zachowania zdrowego rozsadku!

    > Już ci pisałem. Znak zakazu/nakazu jest po to aby NATYCHMIAST do niego się
    > zastosować, a później możesz ewentualnie wnosić swoje uwagi/wnioski
    > do właściwej osoby/urzędu, lub podjąć inne kroki w celu zmiany tego znaku.

    Nieprawda z ta natychmiastowoscia. Nie ma takiej potrzeby i oprocz tego nie
    ma przepisu w pord nakazujacego taka natychmiastowosc.

    bart