  • 20. Data: 2015-05-18 14:00:26
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > nie chce mi się kolejny raz otwierać tej ustawy - te >50km/h to tylko w
    > zabudowanym, czy gdziekolwiek (bo nie kojarzę rozgraniczenia w ustawie)
    > Jak będę jechał autostradą A4 161km/h (ograniczenie do 110) to zabiorą
    > czy nie?

    Wszedzie mowią ze tylko zabudowany.

  • 22. Data: 2015-05-18 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Postęp wymaga ofiar - jak napisał już ktoś w tym wątku.
    > Zawsze możesz odwołać się do niezawisłego sądu.

    A co ci to da?
    Bedziesz czekał na rozprawe bez prawa jazdy.
    To jest moim zdaniem najwiekszy bład tej ustawy.

  • 25. Data: 2015-05-18 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Oczywiscie mozna sie zagapić itp.
    >
    > oczywiscie np po zjezdzie z autostrady, jade 140 km/h wpadam w
    > zabudowany i nadal ciagne 110 km/h :-) ha ha ha

    Udajesz czy jednak nie rozumiesz?

    > --W głowie mi sie to nie miesci.
    >
    > no coz postep wymaga ofiar :-)
    >
    > http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,17936584,Godz__00
    _51__Obowiazuja_juz
    > _nowe_przepisy__Kierowca.html#Czolka3Img

    Ile jest na tym moście dopuszczalne?

    A moze w ramach postepu zaczałbys konstruowac posty zgodnie z netykietą?

  • 23. Data: 2015-05-18 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No wlasnie - o 50 to mozna tez przekroczyc wjezdzajac ze zwyklej drogi
    > w teren tzw zabudowany ... wystarczy ze cos zasloni tablice.

    Albo ze ta bedzie nieprawidłowo ustawiona.
    A miałem pare takich przypadków w zyciu.

    > Ale wiesz ... wybory blisko ...

    Co sugerujesz?

  • 24. Data: 2015-05-18 14:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Mowilo sie, ze tylko w terenie zabudowanym.
    >
    > Pierwszy juz jest
    > http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/nowe-kary-dla-kierow
    cow-sprawdz-co-sie-
    > zmienia,543241.html
    >
    > "Tak właśnie się stało tuż po północy w Szczecinie, gdzie policjanci
    > zatrzymali kierowcę pędzącego 123 km/h ulicą Gdańską. Mundurowi
    > natychmiast zabrali piratowi prawo jazdy na trzy miesiące. Kierowca
    > otrzymał też 10 punktów karnych i mandat w wysokości 500 złotych."

    ...podczas kiedy z ta sama predkoscią jechał radiowóz a jego kierowca
    ukarany nie zostanie.
    Jest jakis przepis, ze mu wolno jechac niestosujac sie do ograniczen?

    > Nie calkiem, bo zabranie PJ i zatrzymanie dokonuje sie w trybie
    > administracyjnym.
    >
    > Wiec po pol rok, jak sad jakims cudem uniewinni (przeciez
    > funkcjonariusz zawsze ma racje), to mozesz co najwyzej o odszkodowanie
    > sie starac ... tylko od kogo i w jakiej wysokosci ?

    Zdaje sie, ze musza sie wyrobic z "wyrokiem" w trzy miesiace.
    Ale tak jak mówisz - co z tego. Policjant sie pomyli a ty czekasz na
    naprawe jego błedu bez prawka.
    Absurd...

  • 26. Data: 2015-05-18 14:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Linia partii - linią narodu. Musisz się dostosować do woli większości.
    >
    >:)

    Wiekszosc powie za pare miesiecy co sadzi o takim prawnym burdelu...

  • 27. Data: 2015-05-18 14:05:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 11:59:15 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    > Czy ktoś wie ile kosztuje zrobienie prawa jazdy na Litwie,
    Białorusi,
    > Ukrainie, Słowacji, w Czechach i w Niemczech?
    > Może istnieje jakieś państwo w dalekich krajach, które wystawia
    prawa jazdy
    > korespondencyjnie?

    Też zabiorą, miejsce wystawienia p.j. nie ma znaczenia.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-05-18 14:20:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 May 2015 12:00:27 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > A co ci to da?
    > Bedziesz czekał na rozprawe bez prawa jazdy.
    > To jest moim zdaniem najwiekszy bład tej ustawy.

    No ale co, oczekujesz rozprawy w trybie wyborczym?

    --
    Marek

  • 29. Data: 2015-05-18 14:25:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    >--Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje,
    >za przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
    >bylbym wstrzasniety gdyby zabierali za przekroczenie o 31 km/h (jak w
    >Niemczech)
    >31-40 km/h 160,- EUR, 2 Punkte, 1 Monat Fahrverbot ale wtedy szeregi
    >"szybkich i bezpiecznych" szybko by sie przetrzebily :-)

    Nie calkiem, bo jak ostatnio bylem w Niemczech, to nadal wielu na
    autostradach przekraczalo o ponad 31.

    Nie wiem - moze i tam mozna sie nie rozpoznac na zdjeciu, moze im
    blitzer_de dobrze dziala, moze to Polacy/Rosjanie/Turcy i zawsze moga
    na kogos zwalic ...

    >- Posłowie pracują nad projektem, który mógłby zapewnić większą
    >ochronę, bo kierowcy musieliby przepuszczać pieszych nie dlatego, że
    >są dobrze wychowani, ale dlatego, że tak stanowi prawo. Myślę, że
    >taka zmiana zostanie przegłosowana jeszcze w tej kadencji Sejmu >-
    >ocenia Bartłomiej Morzycki.
    >a ja sie pytam gdzie byli ci poslowie przez ostatnie pare lat ? teraz
    >jak strach w oczy zajrzal ze koryto zabiora wzieli sie nagle do
    >roboty ?
    >http://www.biznes.newseria.pl/news/co_piata_piesza_
    ofiara,p490585324

    No, akurat niektore ustawy przerabia sie bardzo dlugo, chocby
    swiatla - to potrafi latami trwac.
    Zreszta moze i slusznie, bo jak wsrod poslow sa zwolennicy i
    przeciwnicy, to czemu niby ma byc to szybko - najpierw sami musza
    ustalic.

    W kazdym badz razie temat na dlugo przed wyborami sie pojawil, teraz
    co najwyzej moze byc "chcieliby wprowadzic, ale boja sie" :-)

    J.

  • 30. Data: 2015-05-18 14:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 May 2015 11:59:15 +0200, "yabba"
    Białorusi,

    >Też zabiorą, miejsce wystawienia p.j. nie ma znaczenia.

    No nie wiem, zagraniczne PJ i jeszcze zagraniczny obywatel ... czy tak
    moga zabrac ?

    Niemcy mnie strasza, ze obcokrajowcy placa u nich wieksze mandaty, bo
    punktow nie dostaja, ale cos mi sie to w Unii niemozliwe wydaje.
    A przy zlapaniu na FR ponoc chca aby im odeslac PJ na czas kary, ale
    to tez tylko zaslyszane.

    J.