  • 11. Data: 2015-05-18 11:05:20
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
    >Według tego co ja czytałem, to zabiorą. Stwarzasz przecież ogromne
    >zagrożenie.

    Mowilo sie, ze tylko w terenie zabudowanym.

    Pierwszy juz jest
    http://tvn24bis.pl/tech-moto,80/nowe-kary-dla-kierow
    cow-sprawdz-co-sie-zmienia,543241.html

    "Tak właśnie się stało tuż po północy w Szczecinie, gdzie policjanci
    zatrzymali kierowcę pędzącego 123 km/h ulicą Gdańską. Mundurowi
    natychmiast zabrali piratowi prawo jazdy na trzy miesiące. Kierowca
    otrzymał też 10 punktów karnych i mandat w wysokości 500 złotych."

    u-100-a-wideorejestrator-mowi-128,168372.html

    >Postęp wymaga ofiar - jak napisał już ktoś w tym wątku.
    >Zawsze możesz odwołać się do niezawisłego sądu.

    Nie calkiem, bo zabranie PJ i zatrzymanie dokonuje sie w trybie
    administracyjnym.

    Wiec po pol rok, jak sad jakims cudem uniewinni (przeciez
    funkcjonariusz zawsze ma racje), to mozesz co najwyzej o odszkodowanie
    sie starac ... tylko od kogo i w jakiej wysokosci ?

    J.

  • 12. Data: 2015-05-18 11:28:32
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-18 o 11:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Mowilo sie, ze tylko w terenie zabudowanym.

    tak się mówiło ale pamiętam że jak wczytywałem się w projekt ustawy to
    rozgraniczenia nie było...

    Łukasz

  • 13. Data: 2015-05-18 11:33:42
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".

    Do wszystkich przedpiscow: A jak do cholery glosowaliscie? Ze co?
    Zawiedliscie sie, nie spodziewaliscie sie? Trzeba bylo myslec.
    Ktos te wladze wybral i ide o zaklad, ze co najmniej czesc komentujacych
    glosowala na PO lub mniejsze zlo - PiS. Wiec wypisywanie zali w Usenecie
    i glosowanie tak, zeby byly powody do narzekania - jak to nazwac? Jakis
    cholerna odmiana masochizmu?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-05-18 11:59:15
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Od dziś policji dano więcej władzy, oczywiście "dla naszego dobra".
    > Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
    > przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.
    > Zupełnie przypadkiem dowiedziałem się, że zamówiono wiele nowych znaków,
    > takich okrągłych, z czerwoną obwódką i cyfrą "30".
    > Ciekawe, czy ma to jakiś związek z nowymi uprawnieniami?

    Czy ktoś wie ile kosztuje zrobienie prawa jazdy na Litwie, Białorusi,
    Ukrainie, Słowacji, w Czechach i w Niemczech?

    Może istnieje jakieś państwo w dalekich krajach, które wystawia prawa jazdy
    korespondencyjnie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2015-05-18 12:25:18
    Od: "Newok" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zawiedliscie sie, nie spodziewaliscie sie? Trzeba bylo myslec.
    > Ktos te wladze wybral i ide o zaklad, ze co najmniej czesc komentujacych

    Prawo zwiększające karanie debili drogowych jest potrzebne.
    Gdyby władza jeszcze znalazla pieniądze na większą ilość patroli
    policji na drogach, to by było jeszcze lepiej.
    Ta ilość zabitych na drogach jest przerażająca. Nie ma tłumaczenia,
    że złe drogi, pogoda, itd. itp. Kierowca ma myśleć, a jak nie, to ostro
    karać i debilom zabierac prawa jazdy.

  • 16. Data: 2015-05-18 13:02:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-18 o 08:31, WW pisze:
> [...]
    > Jedną z innowacji jest prawo odebrania prawa jazdy przez policje, za
    > przekroczenie o 50 km/h. prędkości w terenie zabudowanym.

    Jest też inne zaostrzenie: jazda bez uprawnień to teraz przestępstwo i
    grozi więzieniem do 2 lat. Co to oznacza? Że zacznie opłacać się uciekać
    przed policją. Teraz uciekał tylko głupek, bo groziło mu ze 300 zł
    mandatu. Teraz warto podjąć ryzyko, bo uciekać będą przed więzieniem.

    No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się
    nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

    --
    MN

  • 17. Data: 2015-05-18 13:16:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Mnie sam przepis az tak bardzo nie przeraza, bo jednak przekroczenie
    >o 50
    >to sporo. Oczywiscie mozna sie zagapić itp.

    No wlasnie - o 50 to mozna tez przekroczyc wjezdzajac ze zwyklej drogi
    w teren tzw zabudowany ... wystarczy ze cos zasloni tablice.

    Ale wiesz ... wybory blisko ...

    J.

  • 18. Data: 2015-05-18 13:38:58
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    pierwszy link w google: http://prawo.rp.pl/artykul/1119146.html

    --
    Alf/red/

  • 21. Data: 2015-05-18 14:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

> [...]
    > przed policją. Teraz uciekał tylko głupek, bo groziło mu ze 300 zł
    > mandatu. Teraz warto podjąć ryzyko, bo uciekać będą przed więzieniem.

    Niczego sie władza nie nauczyła po casusie pijanego rowerzysty...

    > No i te wypowiedzi zachwyconych ludzi w TV. Co jeden to nachwalić się
    > nie może, jaką to słuszną linię ma nasza władza...

    Spora czesc ludzi to debile... Niestety.
    Ostatnio z takim jednym gadałem - tłumaczył mi ze głosował na Dude, bo
    Komorowski kazał jego zjaomej pracować do 67 roku a znajoma ma obecnie 59.
    Nie potrafił zrozumiec, ze ona tak naprawde dostanie emeryture duzo
    wczesniej.
    Ale dalej okazało sie ze Duda tez mu nie odpowiada.
    No to pytam sie dlaczego nie głosował dajmy na to na Kukiza. Tego juz nie
    wiedział...

  • 19. Data: 2015-05-18 14:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > glosowala na PO lub mniejsze zlo - PiS. Wiec wypisywanie zali w Usenecie
    > i glosowanie tak, zeby byly powody do narzekania - jak to nazwac? Jakis

    Pawle, ale o czym ty do mnie piszesz?
    Czy ja dyskutuje z koniecznoscią karania piratów drogowych?

    Na kogo miałem głosować aby takich bubli prawnych nie robiono?