    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Subject: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Date: Sat, 14 Jul 2018 22:27:21 +0200

    Cześć.

    Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera,
    żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników
    "komputerowych".

    Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby
    stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.

    Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?

    Może wzmacniacz audio samochodowy?

    --
    MN