  • 21. Data: 2018-07-15 14:43:22
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 14:23:43 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Czyli ma kupować coś co już ma.

    A co ma, mędrku? Napisał gdzieś czy jesteś jasnowidzem?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2018-07-15 15:17:10
    Od: z <...@...pl>

    > No tak ale to nie jest karta dźwiękowa tylko rodzaj miksera. Jak
    > podłączysz do niego komp jako źródło dźwięku to w wyniku dostaniesz
    > dokładnie to co wprowadzisz, czyli to co wyprodukuje twoja karta
    > dźwiękowa w komputerze czyli rozmaite pomruki produkowane przez
    > aktualnie działające programy.

    Nie jestem audiofilem. Mój sprzęt kosztuje parę stówek.
    Od kilkunastu lat pewnie głównym źródłem dźwięku jest u mnie komputer.
    Zazwyczaj to dość budżetowe zestawy były a nie wypasione karty dźwiękowe
    dedykowane.
    Nie pamiętam kiedy usłyszałem jakieś zakłócenia z komputera.
    No może pierwsza moja karta na ISA grała marnie. TO FAKT.
    Pierwsze mptrójki 128 też nie powalały jakością.
    Ale potem ...
    Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
    Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

    Lepiej żeby była dobra i żeby łącze nie

  • 23. Data: 2018-07-15 15:27:28
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 15 Jul 2018 13:49:30 +0200
    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:
    > W dawnych Bomisach było tego trochę, teraz już tego typu sklepów raczej
    > nie ma.

    Bomisy były 30 lat temu :) Teraz jest allegro i sporo starej elektroniki tam jest,
    ale komu by się chciało to lutować jak są lepsze gotowce z aliexpress.

  • 24. Data: 2018-07-15 15:27:38
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 15.07.2018 o 15:17, z pisze:
> [...]
    > Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
    > Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

    Moja prywatna teoria jest taka, że jak ktoś nie ma słuchu to nadrabia
    audiofilstwem.

    Ze wszystkich moich znajomych, presję na hi-fi i audiofilstwo mają
    głównie ci którym słoń na ucho nadepnął. Ci którzy się parają
    muzykowaniem amatorsko bądź zawodowo, zadowalają się sprzętem z tak
    bardzo lo fi, że aż czasami trudno uwierzyć jak bardzo lo.

    p. m.

  • 25. Data: 2018-07-15 15:29:51
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 15 Jul 2018 13:13:13 +0200
    z <...@...pl> wrote:
    > A mi jako staremu nerdowi najbardziej ostatnio podoba się dźwięk z
    > radiomagnetofonu Condor.

    Przecież Condor to katastrofa. Szumi sam z siebie dość mocno. Widziałeś to cudo w
    środku? Ulep taki że dzisiaj na forum "zrób to sam" elektrody konstruktor by został
    zmiażdżony, a co najwyzej "OK jak na pierwszy raz, ale zadbaj bardziej o estetykę
    połączeń" :))

    P.

  • 26. Data: 2018-07-15 15:57:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > A co ma, mędrku? Napisał gdzieś czy jesteś jasnowidzem?

    Jacku, przeoczyłeś post otwierający:

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2018-07-15 16:51:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 15:27, m pisze:

    Ja ostatnio słucham kaset.
    Dobrze nagranych ale żelazowych i bez żadnych dolby.
    Nic mi nie szumi.
    Ten dźwięk ma to coś :-)

  • 28. Data: 2018-07-15 17:04:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 15:29, Piotr C. pisze:
> [...]
    zmiażdżony, a co najwyzej "OK jak na pierwszy raz, ale zadbaj bardziej o estetykę

    A dźwięk to ma się podobać i cieszyć słuchacza czy być idealnym i
    wku...cym cyfrowym ideałem dla szpanowania? ;-)

  • 29. Data: 2018-07-15 18:11:27
    Od: "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl>

    On Sun, 15 Jul 2018 17:04:33 +0200
    z <...@...pl> wrote:

    > A dźwięk to ma się podobać i cieszyć słuchacza czy być idealnym i
    > wku...cym cyfrowym ideałem dla szpanowania? ;-)

    Zgoda, bolą mnie dzisiaj uszy od tych grających gówienek na bluetooth, w domu mam
    analoga Denona, ale proszę Cię... Kondor szumi po prostu. Do tego kiepskawe głośniki
    z papieru. Tak, czasem lubie sobie na tym puścić Ace of Base (bo mam ten magnetofon w
    domu rodzinnym), otworzyć Lecha Pilsa i poczuć się jak w początku lat 90. To jak
    podróż sentymentalna :)

    P.

  • 30. Data: 2018-07-15 18:34:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 15:57:30 +0200, Adam napisał(a):

    > Jacku, przeoczyłeś post otwierający:

    No litości. Jakiś głuchy telefon czy co? Przecież wiem że ma pasywne
    (rozumiem, że większe od szczekaczek) kolumny. Cały czas (z wyj.
    przedostatniego postu) piszę o sensie kupowania wzmacniacza o wysokim
    S/N.
    --
    Jacek
    I hate haters.