  • 31. Data: 2018-07-15 18:41:00
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 15:17:10 +0200, z napisał(a):

    > Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
    > Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

    Kiedy nocą, w warunkach wiejskiej ciszy i przy zamkniętych oknach
    rozkręcisz ma maksa wzmacniacz podłączony do kompa, poziom dźwięku z
    karty i wsadzisz ucho w głośnik. Nie twierdzę że usłyszysz na 100%
    jakieś zakłócenia od kompa. Ja jakieś dwie generacje sprzętu temu się
    tym przejmowałem ale mi przeszło :) Być może już robią lepsze karty
    dźwiękowe onboard. Zresztą niedługo przejdę na cyfrowe łącze
    komp-wzmacniacz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2018-07-15 18:44:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 15:27:38 +0200, m napisał(a):

    > Moja prywatna teoria jest taka, że jak ktoś nie ma słuchu to nadrabia
    > audiofilstwem.

    Sugerujesz mi "audiofilstwo"? Nic bardziej mylnego. Po prostu kompy czy
    ogólnie elektronika to moje hobby i dlatego przez łapy przeszło mi
    kilkadziesiąt kompów no i słyszało się to i owo. Naprawdę nie używam
    kabli z miedzi beztlenowej :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2018-07-15 19:20:58
    Od: z <...@...pl>

    przez łapy przeszło mi
    > kilkadziesiąt kompów

    Też miałem w łapach kilkadziesiąt komputerów w pracy, firmowych,
    klientów i rodziny. Nie pamiętam kiedy miałem jakieś zakłócenia.

    PS. WRÓĆ mam podpięty magnetowid i dekoder od UPC.
    Kiedy masa z UPC spotka się z masą zasilania potrafią dziać się cuda
    głównie z obrazem ale chyba ten magnetowid (20 lat pewnie ma) chyba
    delikatnie buczy.
    Podobno można użyć separatora galwanicznego.
    Więcej grzechów nie pamiętam :-)

  • 34. Data: 2018-07-15 19:24:50
    Od: z <...@...pl>

    > Kiedy nocą, w warunkach wiejskiej ciszy i przy zamkniętych oknach
    > rozkręcisz ma maksa wzmacniacz podłączony do kompa, poziom dźwięku z
    > karty i wsadzisz ucho w głośnik.

    Szacun. A wiesz jak głośno "klika" moje lewe kolano jak wstaję z fotela?
    Dziecko zaczyna płakać a pies wyje do księżyca :-)

  • 35. Data: 2018-07-15 19:43:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 18:11, Piotr C. pisze:
    > Zgoda, bolą mnie dzisiaj uszy od tych grających gówienek na bluetooth, w domu mam
    analoga Denona, ale proszę Cię... Kondor szumi po prostu. Do tego kiepskawe głośniki
    z papieru. Tak, czasem lubie sobie na tym puścić Ace of Base (bo mam ten magnetofon w
    domu rodzinnym), otworzyć Lecha Pilsa i poczuć się jak w początku lat 90. To jak
    podróż sentymentalna :)

    W moim blokowym mieszkaniu poszaleć nie mogę i dlatego może nie
    przeszkadzają mi te legendarne szumy a klimat diodowego wskaźnika -
    BEZCENNY :-)

    Żeby nie było... Wiem jak grają lepsze sprzęty ale wypowiadam się w
    temacie nagłośnienia do kompa o małych gabarytach.
    U mnie porządny wzmacniacz pioniera schowany za biurkiem z kolumnami od
    mini wieży sony. Condor w kuchni.

  • 36. Data: 2018-07-15 19:44:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 19:24:50 +0200, z napisał(a):

    > Szacun. A wiesz jak głośno "klika" moje lewe kolano jak wstaję z fotela?
    > Dziecko zaczyna płakać a pies wyje do księżyca :-)

    Wiesz, mieszkam w cichej okolicy i jak sobie puszczę muzyczkę na
    dobranoc gdzieś koło północy to nie lubię słyszeć w przerwach
    przydźwięku :) Ale jak ktoś mieszka np. w Poznaniu na Głogowskiej i ma
    na głowie tramwaje a w ogóle słucha wyłącznie metalu na pełny gwizdek to
    się nie dziwię że nie słyszał zakłóceń. Są różne okoliczności.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 37. Data: 2018-07-15 19:49:18
    Od: z <...@...pl>

    Jak się chce głośno że aż słychać przydźwięk to się nie robi przerw ;-)

    Przypominam że temat jest o nagłośnieniu do kompa a to nie zawsze równa
    się salon odsłuchowy.

  • 38. Data: 2018-07-15 20:15:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 19:49:18 +0200, z napisał(a):

    > Przypominam że temat jest o nagłośnieniu do kompa a to nie zawsze równa
    > się salon odsłuchowy.

    I o to chodzi :) Po ch... superwzmacniacz jak używamy karty onboard po
    analogu. Lepiej wydać kasę na duże kolumny, przynajmniej słychać jakieś
    basy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2018-07-15 20:15:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No litości. Jakiś głuchy telefon czy co? Przecież wiem że ma pasywne
    > (rozumiem, że większe od szczekaczek) kolumny. Cały czas (z wyj.
    > przedostatniego postu) piszę o sensie kupowania wzmacniacza o wysokim
    > S/N.

    Skoro wiesz to dlaczego piszesz że nie wiesz co ma?
    Czy to tylko taka sprytna metoda nazwania mnie mędrkiem bo poradziłem
    coś co ty przeoczyłeś i dalej udajesz nie nie będzie miało wpływu na
    jakość dźwięku?

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2018-07-15 21:59:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2018 20:15:37 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skoro wiesz to dlaczego piszesz że nie wiesz co ma?

    Nigdzie tego nie napisałem, w żadnym kontekście. A teraz ci zostawiam
    ostatnie słowo, pieniaczu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.