  • 41. Data: 2018-07-15 22:23:32
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nigdzie tego nie napisałem, w żadnym kontekście. A teraz ci zostawiam
    > ostatnie słowo, pieniaczu :)

    Twój post z 14:43 kłamco:
    "A co ma, mędrku? Napisał gdzieś czy jesteś jasnowidzem?"

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2018-07-15 22:26:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Dobra karta dżwiękowa, kompatybilne sterowniki do niej oraz dosyć
    ciężkie metalowe głośniki komputerowe (małe, mogą stać przy monitorze).
    Po co jakieś amplitunery. Radia można sobie posłuchać oddzielnie.
    Moje głośniki Trust kupione ze 20 lat temu tak graja, że aż sąsiedzi są
    zadowoleni :-)
    Najczęściej słucham zespołu Rammstein czy Metalika, T.Rex a nawet arii
    operowych w wykonaniu Dimitriego Chworostowskiego. Rusek to rusek, ale w
    Metropolitan Opera w Anglii to on był Panem Opery i wszyscy rzucali mu
    pod nogi róże.
    Windows Media Player ma wbudowane ulepszenia i mozna ustawić sobie np.
    na dzwięk przestrzenny i inny. Cud miód słuchania.

    --
    animka

  • 43. Data: 2018-07-15 22:37:04
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.07.2018 o 22:27, Marcin N pisze:
    > Cześć.
    >
    > Mam pasywne kolumny głośnikowe. Chętnie podłączyłbym je do komputera,
    > żeby uzyskać jakość dźwięku lepszą od popularnych zestawów głośników
    > "komputerowych".
    >
    > Nie udało mi się wypatrzyć żadnego wzmacniacza audio, który byłby
    > stosunkowo nieduży i miał co najmniej 80 dB SN.
    >
    > Czy ktoś z Was może rozwiązał taki problem u siebie?
    >
    > Może wzmacniacz audio samochodowy?

    może. ale zacznijmy od początku, albo lepiej od końca. głośniki aktywne,
    do kompa, za 30zł, są do dupy. to każdy wie. ale przedewszystkim przez
    głośniki, nie przez elektronikę. Absolutnie nie twierdzę że elektronika
    za 3 dychy jest dobra, ale w porównaniu do głośników i ich obudów - jest
    super hifi!. więc jeśli kupisz tanie głośniki aktywne, a jeszcze znanego
    producenta, następnie wydłubiesz z nich elektronikę i podłączysz do niej
    swoje duze pasywne głośniki -efekt będzie lepszy dużo lepszy niż można
    oczekiwać.... za te pieniądze. Chciałbyś lepiej - wiem. PAdło tu już
    parę propozycji, albo za duże gabaryty, albo cena porównywalna z ceną
    kompa...... no właśnie. ktoś wspominał o tym co "idzie" na wyjście
    audio. czy Ty masz jakiś super komuper? z dedykowaną kartą dzwiękową? Bo
    w normalny PeCecie, jeśli podłączysz go do wzmacniacza, dasz głośność na
    maksa, to słyszysz i ruch myszki, i pracę sieci i obciążenie procesora i
    prace dysku. Więc może posłuchaj dobrze u siebie, czy przypadkiem tego
    nie słychać. no bo wiesz... jak jesteś obrócony tyłem do klawiatury,
    grzebiesz cośtam w obudowie, komp wyświetla pulpit - to może
    rzeczywiście jest cisza. ale jak będziesz wiedział czego nasłuchiwać, to
    może usłyszysz. a jak usłyszysz, to zrezygnujesz z wywalenia w błoto
    parustet złotych.

    ToMasz

  • 44. Data: 2018-07-15 22:45:12
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Faktycznie, są tacy co mają jeszcze gorzej od nas ;-)

    -----

  • 45. Data: 2018-07-15 23:05:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-15 o 22:26, Animka pisze:
> [...]
    > Windows Media Player ma wbudowane ulepszenia i mozna ustawić sobie np.
    > na dzwięk przestrzenny i inny. Cud miód słuchania.

    U siebie w WMP mam ustawiony dźwięk na akustyczny,

    --
    animka

  • 46. Data: 2018-07-15 23:10:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.07.2018 o 22:45, ń pisze:
    > Faktycznie, są tacy co mają jeszcze gorzej od nas ;-)
    >

    > -----

    W stosunku do ciebie też to można napisać tylko w trochę innym kontekście.

    --
    Czarek

  • 47. Data: 2018-07-16 00:01:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadowoleni :-)
    > Najczęściej słucham zespołu Rammstein czy Metalika, T.Rex a nawet arii

    Animka... szacun za Rammstein i przepraszam za historyczne docinki 8-0

    --
    marfi)

  • 48. Data: 2018-07-16 00:15:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-16 o 00:01, marfi pisze:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Animka... szacun za Rammstein i przepraszam za historyczne docinki 8-0

    Ty tak serio?
    Co znaczy 8-0?

    --
    animka

  • 49. Data: 2018-07-16 06:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr C. p...@m...com.delete.pl ...

    > Do tego kiepskawe głośniki z papieru. Tak, czasem lubie sobie na tym
    > puścić Ace of Base (bo mam ten magnetofon w domu rodzinnym)

    hahahaha, królował u mnie kiedys podobny zestaw.
    Tyle ze condor wyzionał dawno ducha (w sensie magnetofon) a kaseta Ace of
    Base zgineła :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 50. Data: 2018-07-16 06:51:10

    Dyskusja zmierza w kierunku szukania dziury w całym. :-)

    Moje 20-30 letnie zwykłe nie adiofilskie sprzęty po ekstremalnym
    podgłośnieniu coś tam zawsze szumią.

    Za to gdybym słyszał zakłócenia z komputera na pewno bym to zauważył i
    je odróżnił bo by mnie wku...y

    Przez ostatnie 20 lat jednak jestem spokojny :-)