  • 21. Data: 2016-09-30 10:21:06
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Źle się wyraziłem - informowanie o ograniczeniach prędkości na drodze.
    > http://www.dobreprogramy.pl/Mniej-mandatow-Mapy-Goog
    le-poinformuja-kierowcow-o-ograniczeniach-predkosci,
    News,76313.html

    > ---
    > URLe się skraca na niusach, cioto :-)

    Ciotą jesteś ty bo nie umiesz od lat skonfigurować czytnika
    ---
    A Ty cioto umiesz skonfigurować mój czytnik ?

    a linków nie
    muszą skracać bo prawidłowo wklejone i odczytywane przez normalne
    programy nie są złamane jak ty ku...e.
    ---
    URLe są łamane by właśnie nie miały z nimi problemu programy. Dureń jesteś,
    ot co.

  • 22. Data: 2016-09-30 10:22:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    > Napisz jak nauczysz się cytować.
    > ---
    > A w dupę możesz mnie pocałować ?
    Jeśli lubisz takie sytuacje to zgadaj się z platformowym.
    ---
    Ty lubisz, jak widać

  • 23. Data: 2016-09-30 11:10:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >Mówimy o takich ostrzeżeniach jakie są w oprogramowaniu Microsoft ???
    >(tylko czemu nadal nie ma autostradowej obwodnicy Łodzi?)

    O jakim "oprogramowaniu Microsoft" mowa ?

    J.

  • 24. Data: 2016-09-30 11:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    valid...
> [...]
    >autostradzie.
    >Ostatnio AM próbowała mnie wypchnąć z autostrady proponując
    >alternatywę przez centrum Wrocka i 1 h+. Już na samym
    >zjeździe do bramek był korek - zrezygnowałem i pojechałem A4. AM
    >zaczęła mnie straszyć 2 h+ a w rzeczywistości było 30 minut+.

    >Oczywiście okazało się, że korek wynikał z nieumiejętności
    >przejechania z rozsądną prędkością na drugą jezdnię przez TIRy i
    >potem
    >wleczeniem się bez sensu na zwężce. Zaraz za zwężką cudownie zniknęli
    >ci, którzy potrafili na zwężce jechać 30 km/h.

    No coz, ja to obserwowalem na gierkowce pare lat temu.
    Tiry calkiem sprawnie przejezdzaly na druga strone. Osobowe tez.
    Kulturalny zamek panowal.

    A jednak ... przepustowosc takiego przejazdu jest ograniczona,
    osobowka zajmuje 3-4s, tirem troche wiecej, i jak dojezdza samochodow
    wiecej, to sie ustawia kolejka na pare kilometrow i pol godziny.

    J.

  • 25. Data: 2016-09-30 11:48:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Czarek wrote:

> [...]
    skonczylo ... teraz jest osobna apka Waze - GPS, Mapy & Korki wiec mozna sprobowac

    > Obecnie Waze należy do Google a co ciekawe Google testuje wprowadzenie
    > informowanie o limitach prędkości w swoich mapach.

    Wow. Coś co OSM i Yanosik ma od paru lat :)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2016-09-30 12:07:38
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.09.2016 18:21, J.F. wrote:
    > Taka mala wycieczke Wroclaw-Czestochowa mialem - o ile tam janosik pchal
    > na autostrade, to z powrotem jakos omijal.
    > Wtedy nie sprawdzalem czemu, bo i tak mi bylo po drodze oplotkami, a
    > dzis czytam:
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/ogromny
    -korek-na-a4-ponad-10-kilometrow,10667188/

    Dosyć dobrze radzi sobie z tym także tomtom.
    Zrobiłem ostatnio 1500km ciurkiem przez wiele dużych miast i wszystkie
    korki, które pokazywał po drodze oraz ich długość się sprawdziły.
    Nie były to jakieś ogromne korki bo sugestię objazdu z zyskiem czasu ok.
    5-10 min miałem tylko raz.
    W każdym razie miło było wiedzieć ile jeszcze będę stał w korku albo ile
    w ogóle on potrwa zanim jeszcze w niego wjadę :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 27. Data: 2016-09-30 13:16:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >W każdym razie miło było wiedzieć ile jeszcze będę stał w korku albo
    >ile w ogóle on potrwa zanim jeszcze w niego wjadę :-)

    No, trzeba przyznac, ze yanosik jest tu malo informujacy.
    Czasu nie podaje, jesli to pojedyncza przeszkoda, to z grubsza widac
    ile do konca korka jeszcze zostalo - ale skali nie ma pokazanej.

    No i pokazuje korki na wybranej trasie. A co obok - nie wiadomo.
    Pozostaje wierzyc, ze dobrze prowadzi.

    J.

  • 28. Data: 2016-09-30 15:54:54
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Mówimy o takich ostrzeżeniach jakie są w oprogramowaniu Microsoft ???
    >(tylko czemu nadal nie ma autostradowej obwodnicy Łodzi?)

    O jakim "oprogramowaniu Microsoft" mowa ?
    ---
    Telefon z Windows Phone. Klikasz Mapa, podajesz cel, jedziesz, pojawiają się
    na ekranie informacje o dopuszczalnej prędkości i dźwiękowe ostrzeżenia o
    jej przekroczeniu. Tylko nie ma obwodnicy :-)

  • 29. Data: 2016-10-03 09:57:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 29 Sep 2016 14:25:28 +0200, w
    <57ed083a$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>, spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    napisał(-a):

    > Najbardziej aktualne dane są
    > chyba jednak na googlu, pewnie użytkowników androida jest najwięcej.

    Porównywałem sobie ostatnio Google Maps i Naviexperta.
    Albo NE ma lepsze dane, albo Google słabo korzysta z tego co ma -- bo NE lepiej
    prowadził i szacował czas.

  • 30. Data: 2016-10-03 09:58:26

    Fri, 30 Sep 2016 09:48:49 -0000 (UTC), w <nslce1$im2$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    skonczylo ... teraz jest osobna apka Waze - GPS, Mapy & Korki wiec mozna sprobowac

    > Wow. Coś co OSM i Yanosik ma od paru lat :)

    Chyba wszystkie to mają, oprócz Google. Jest jakaś, która nie ma? :)