  • 11. Data: 2014-04-18 23:26:04
    Temat: Re: Zakup samochodu, coś z silnikiem SDI...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:7bb480f1-46cf-4c08-a054-23d51c1a502d@go
    oglegroups.com...

    > Aż tyle? To który to był rok? Jak patrzyłem po allegro, to za 10-12 tys.
    > zł można 7 letnią 206-tke kupić, to ile to maksymalnie ma przebiegu? Z
    > 130kkm i to wszystko, to jeszcze powinno pojeździć...

    Marzenia.
    Niby ma 8 lat i poniżej 130 tys km, ale faktycznie pewnie więcej, bo zużyta
    mocno, co widać po np. kierownicy.
    Jak sprzedawałem auto z przebiegiem 120 tys, to kiera była jak nowa.

    I inne 206 w podobnym roczniku miały tak samo - cały zawias do naprawy
    chociażby.
    Nikt nie jeździ dieslem po 15 tys rocznie, nawet małym.
    Ale pali faktycznie mało, w mieście 5,5 litra.

    > Czemu nie chce? Sam nie wiem... nie jestem za bardzo obeznany w dieslach,
    > ale nowy ropniak to mi się z samymi wydatkami kojarzy.

    A gdzie 206 nowy?
    Od SDI różni go tylko posiadanie turbiny, ale to plus, bo niby tylko 68 KM,
    a zbiera się zupełnie nieźle.

    > ... i wożenia koła jako bagażu w bagażniku ;)

    Się nie wozi, tylko kupuje assistance+piankę do opon.

  • 12. Data: 2014-04-19 00:44:37
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-04-18 23:18, a...@g...com pisze:

    > Aż tyle? To który to był rok? Jak patrzyłem po allegro, to za 10-12 tys. zł można 7
    letnią 206-tke kupić, to ile to maksymalnie ma przebiegu? Z 130kkm i to wszystko, to
    jeszcze powinno pojeździć...
    Podobno jakiś handlarz w Polsce sprzedał samochód z "niekręconym"
    licznikiem, ale żaden nie przyznaje się do takiego czynu.

    130kkm - to mają przejechane na pewno - pytanie tylko ile razy ;)

    > Czemu nie chce? Sam nie wiem... nie jestem za bardzo obeznany w dieslach, ale nowy
    ropniak to mi się z samymi wydatkami kojarzy. Stare D to już historia, TD będzie
    palił jednak troszeczke więcej, TDI/HDI... wynalazki nowoczesne i drogie jak się coś
    spieprzy. A w bezturbinowych bezpośrednich wtryskach nie bardzo ma co się popsuć...
    Tak myślę.
    Dokładnie - im nowszy tym drożej :(
    Dlatego naj-ekologiczniej i naj-ekonomiczniej jest używać starych diesli :)
    > http://www.zlomnik.pl/index.php/2014/04/08/peugeot-1
    06-1-5-d-moje-wrazenia-tzn-test-zlomnika/

    > ... i wożenia koła jako bagażu w bagażniku ;)
    Jakoś od 30000 km wymiana koła mi się nie przytrafiła awaria gumy :)