  • 21. Data: 2019-10-07 16:52:10
    Temat: Re: Zakup telefonu w Play
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.10.2019 o 09:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun M...@j...ru ...

    > A z jakiego powodu chcesz go nabyc akurat w salonie play?

    Do moich potrzeb musi mieć wgrane oprogramowanie Play. Sprawa się jednak
    wyjaśniła, to tylko w słupeckim salonie prowadzą takie praktyki. Dzisiaj
    byłem w Koninie i tamtejszym salonie telefon sprzedali mi za gotówkę, z
    pocałowaniem w rękę;-)

  • 22. Data: 2019-10-07 16:53:47
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d99c838$0$17349$6...@n...neostrada.pl

    > Ponoć tam, gdzie mieszkasz, brak nawet stabilnego G1. ;)
    >
    > Kupujesz, testujesz i (jeśli nie łapie stabilnego kontaktu)
    > zwracasz, po czym bierzesz na próbę inny... I tak do skutku.
    > Po to kupujesz, by korzystać, czy po to, by narzekać na zasięg?
    >
    > Od razu (przy kupnie) powiedz, że mieszkasz na wsi, do której
    > nawet GSM dociera z trudnością, aby zaproponowano Ci coś
    > z dobrym zasięgiem...
    >
    > Opa w tym głowa, by Cię obsłużyć -- to chyba oczywiste.
    > Możesz wybrać ,,mocny'' telefon, nie możesz zbudować
> [...]

    Do dzisiaj panie kolego, do dzisiaj interesowały mnie jakieś "G".
    Właśnie wstałem z kanapy stojącej w głębi domu po skończeniu ponad
    godzinnej rozmowy przez komórkę! WiFi Calling działa!! A jaka jakość
    rozmowy.. SMSy także śmigają jak rącze łanie.

    Nie, zdecydowanie nie bawią mnie takie podchody jak wysyłanie paczek,
    stanie w kolejkach na poczcie itd.

    Kto niby miałby mi zaproponować coś z lepszym zasięgiem, te słodkie
    blondyneczki z salonów?? Kogo w ogóle na dzień dzisiejszy interesuje
    czułość anten w telefonach. Choćby w necie setki testów i recenzji
    sprzętu, ale o tym parametrze nikt nawet się nie zająknie.

    Tak z czystej ciekawości - znasz jakieś "mocne" w tym parametrze telefony?

  • 23. Data: 2019-10-07 16:54:51
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Liwiusz" 5d9add3c$0$510$6...@n...neostrada.pl

    > Sprzedawca nie jest gwarantem, ale gwarant nie musi być serwisantem... ;)
    > Producent też nie musi pełnić społecznych ;) ról gwarancyjnych -- może je
    > scedować... ;)
    >
    > IMO porządna firma umożliwia zlecenie (via net czy telefon lub podobnie)
    > i resztę organizuje we własnym zakresie.
    >
    > IMP inne firmy należy omijać, by padły lub stały się porządnymi.

    Jest gwarantem, i to w odróżnieniu od producenta - "mimo woli".
    Producent nie musi dawać gwarancji - sprzedawca nie ma wyboru.

  • 24. Data: 2019-10-07 21:22:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-10-05 o 19:07, RadoslawF pisze:

    > To już pisano.
    > Nie pisano natomiast że przy zakupie wysyłkowym w razie
    > problemów z gwarancją musisz urządzenie gdzieś przesłać,
    > przeważnie na swój koszt.
    > Wygodniej jest kupić w swojej okolicy a w razie problemów
    > odnieść do punktu który sprzedał.

    Jak dalece pamięcią sięgam, zawsze kupowałem telefony wysyłkowo. Zwykle
    dużo taniej niż w salonach / punktach stacjonarnych a i mniej czasu się
    na tym traci. Zawsze patrzałem na rodzaj gwarancji. Parę razy zepsuł się
    telefon więc wysyłałem je do autoryzowanych serwisów danego producenta.

    Nie wiem w czym problem?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2019-10-07 21:45:31
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Nie ogranicza się ona do ,,konsumentów''?
    > (kto w Polsce kupuje telefon bez odliczeń podatkowych?)

    Myślisz, że każdy ma działalność i/lub kupuje telefon "na firmę"?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 26. Data: 2019-10-07 21:55:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-10-07 16:52, Trybun pisze:

> [...]
    > wyjaśniła, to tylko w słupeckim salonie prowadzą takie praktyki. Dzisiaj
    > byłem w Koninie i tamtejszym salonie telefon sprzedali mi za gotówkę, z

    Pójdź do salonu w Słupsku, poproś o rozmowę z kierownikiem, spytaj
    dlaczego nie chcą sprzedać za gotówkę, posłuchaj co powie, pokaż mu
    telefon z rachunkiem z salonu Play kupiony za gotówkę i powiedz, że
    przedstawisz tę sytuację wyższym instancjom ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 27. Data: 2019-10-07 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Nie ogranicza się ona do ,,konsumentów''?

    ogranicza

    > (kto w Polsce kupuje telefon bez odliczeń podatkowych?)

    wiekszosc zapewne

    > Wg mnie ta ustawa jest niewiele warta.

    ok

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 28. Data: 2019-10-07 23:06:02
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-07 o 16:53, Trybun pisze:
    > Właśnie wstałem z kanapy stojącej w głębi domu po skończeniu ponad
    > godzinnej rozmowy przez komórkę! WiFi Calling działa!! A jaka jakość
    > rozmowy.. SMSy także śmigają jak rącze łanie.

    Co to jest wo WiFi calling i do czego sie go używa, bo ja mam w
    telefonie tylko Wifi i Kiess przez Wifi (program do łączenia sie z
    komputerem, ale nie używam tego).

    --
    animka

  • 29. Data: 2019-10-08 01:25:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d9b5178$0$17359$6...@n...neostrada.pl

    > Tak z czystej ciekawości - znasz jakieś "mocne" w tym parametrze telefony?

    Nie. Znam telefon ze słabym odbiornikiem GPS/GLONASS -- to Asus Max. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 30. Data: 2019-10-08 01:28:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" 5d9b95db$0$17354$6...@n...neostrada.pl

    > Myślisz, że każdy ma działalność i/lub kupuje telefon "na firmę"?

    IMO każdy ma kogoś firmowego w najbliższym otoczeniu.
    IMO bez odpisów łatwiej/taniej kupić na AliExpress.

    --