  • 181. Data: 2014-05-24 12:40:48
    Temat: Re: Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-22 23:05, Użytkownik masti napisał:

    > nie jest. Jest bardziej wiarygodna. To juz naukowcy ustalili.
    > W papierowej, nie dość, że nieaktualna, to musisz wierzyć, ze ją dobrze
    > napisali. W wiki masz linki do źródeł i blbliografii

    W dyskutowanym przypadku nie ma linków tylko powołanie się
    na publikację papierową w której piszą o wynikach testów.
    Problem w tym że ja takie wyniki czytałem i były inne niż
    piszą w wikipedii.

    Pozdrawiam

  • 182. Data: 2014-05-24 16:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > W dyskutowanym przypadku nie ma linków tylko powołanie się
    > na publikację papierową w której piszą o wynikach testów.
    > Problem w tym że ja takie wyniki czytałem i były inne niż
    > piszą w wikipedii.

    "Takie" czytałeś czy te konkretne wyniki czytałeś?

  • 183. Data: 2014-05-24 17:23:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-24 16:59, Użytkownik Pszemol napisał:

    > "Takie" czytałeś czy te konkretne wyniki czytałeś?

    Jakbym czytał te konkretnie to treść była by taka sama,
    pod warunkiem że ktoś gdzieś po drodze nie popełnił pomyłki.

    Pozdrawiam

  • 184. Data: 2014-05-24 20:27:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakbym czytał te konkretnie to treść była by taka sama,
    > pod warunkiem że ktoś gdzieś po drodze nie popełnił pomyłki.

    No właśnie o to mi chodzi... Najpierw piszesz że widziałeś
    wynik TYCH testów a teraz piszesz że widziałeś wyniki TAKICH
    testów, czyli nie tych samych... A to jest jednak różnica.

    Przypominam wcześniejszą wymianę zdań z Tobą:

> [...]
    > Stwierdzono że silnik wyposażony w turbinkę legitymuje się gorszymi
    > osiągami, większą emisją spalin oraz większym zużyciem paliwa czego
    > przyczyną było powstawanie filmu paliwowego na ściankach kolektora
    > dolotowego, spowodowane przez turbinkę która zamiast rozbijać
    > kropelki paliwa, rozpryskiwała je na ściankach."
    >
    > Akurat widziałem wynik tych testów i był zdecydowanie inny.
    > Niewykluczone że to zdanie odnosi się do innych przeprowadzonych
    > na maszynie z jakimiś przebiegiem, ale wypadało by taką
    > informację zamieścić a nie udawać że to było jedyne badanie.

    A więc widziałeś wyniki TYCH testów czy jakichś innych takich/podobnych?

  • 185. Data: 2014-05-25 13:20:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-24 20:27, Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Przypominam wcześniejszą wymianę zdań z Tobą:

    > A więc widziałeś wyniki TYCH testów czy jakichś innych takich/podobnych?

    Widziałem wyniki testów zrobionych przez ten sam ośrodek.