  • 171. Data: 2019-01-06 23:59:59
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > celuj w Mustanga, a nie w MB.

    W jakims top gear porownywali mustanga z audi r8...
    Ze r8 po ilus set tysiacach km nadal wszystko działało.
    A mustang przy ostrzejszej zabawie zaczał im sie miejscami rozpadac.

    Ale fun dawał wiekszy :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 172. Data: 2019-01-07 10:08:17
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    > - obecność układu start/stop

    > Tego już nie przeskoczysz w żadnym nowym wózku

    Bredzisz, Sportage nie ma

  • 173. Data: 2019-01-07 10:31:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 17:32, Bolko pisze:
> [...]
    sama, co klasy E. To kurde, co oni z tą szerokością i

    chcesz miec wygodnego Mietka musisz kupic E

    brakuje, kierowca ma ok, miejsce tesciowej juz do dupy, kobieta nie polozy torebki
    przy nogach, z tylu 2 miejsca, tunel i dach ostro schodzacy w dol, bagaznik to smiech
    na sali, gowniany ksztalt i boczki grubosci pustaka, singiel albo para w starszym
    wieku bedzie zadowolona ale to koniec jesli chodzo o miejsce -> klasa Golfa max.

    > Mam seata cordobe z 99 roku
    > sam mam 190 cm a i synowie rosną i szukam samochodu
    > od jakiegoś czasu na kolejne 10 lat.
    > I cholera mnie bierze na samochody po 2010 roku.
    > Dlugość i rozstaw osi przez ostatnie 20 lat się zwiększyły w samochodach.
    > A jak wsiądę i ustawię wygodnie fotel kierowcy.
    > To z tyłu albo kolana wbite w przedni fotel albo walę głową w dach.
    >
    > Albo trzeba kupić pięciometrową krowę która na mieście średnio się
    > sprawdza.

    Kup coś wyższego, ale niekoniecznie dłuższego. Np. VW Caddy, Fiat Qubo
    lub coś w tym stylu. Wygodne i wysokie. Nawet stary Roomster powinien
    być odpowiedni (wymiarowo).
    T.

  • 174. Data: 2019-01-07 16:00:31
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 13:09:09 UTC-6 użytkownik Marek S napisał:

    > Eeee - nie rozumiem w czym jestem niekonsekwentny?

    > Nooo... na Otomoto wszystkie na dzień dzisiejszy są w automacie. Nie
    > bardzo rozumiem do czego zmierzasz?

    Tam wyzej pisales ze automaty sa w mocnych autach lepsze/trwalsze.
    A tu zaczynasz szukac dziury w kiepskich skrzyniach.
    Zdecyduj sie.

    > Zgoda. Pytanie co konkretnie znaczy "prędzej" skoro w moim aucie, wcale
    > nie takim słabym (przypomnę: 270KM), po kilku latach po rozebraniu
    > skrzyni nic nie było w niej do robienia poza konsekwencjami parkowania
    > przez rok (odpadły okładziny z górnej części tarczek, które nie były
    > zanurzone w oleju). Przypuszczam, że przekładnie dotrwają okresu miliona
    > km lub złomowania auta.

    Optymista jestes. W kazdym miejscu gdzie amerykanie dyskutuja auta narzekaja na
    skrzynie.
    Najlepsze okreslenie jakie znalazlem to takie ze jakis producent/model skrzyni jest
    ok i nie pada szybko. Ale w domysle jest zaznaczone ze skrzynia jest elementem
    eksploatacyjnym, jak klocki hamulcowe.

    To zupelnie inny obraz tego co panuje u nas. U nas skrzynie manualne w autach do
    150-200KM sa bezobslugowe, bez awaryjne. Praktycznie nie istnieja w swiadomosci
    zwyklego uzytkownika. Oczywiscie czasem sie psuja ale jest to tak rzadkie ze nikt sie
    tym nie przejmuje.

    Zupelnie inaczej niz w przypadku automatow.

    > Jeśli skrzynia i przeniesienie napędu wytrzymają pół miliona km, to mi
    > pasuje. Przypuszczam, że dużo prędzej go sprzedam niż osiągnę takie
    > przebiegi.

    Zycze ci aby wytrzymalo.
    Ale zasmuce cie. Moze sie okazac nierealne. Opinie zza wody mowia ze ani amerykanskie
    automaty nie sa trwale, ani europejskie.
    Azjatyckie broni jako tako toyota, reszta sie zbytnio nie wybija.

    Ale juz ci o tym pisalem wiec chyba niepotrzebnie sie produkuje i powtarzam. :)

    Zycze ci zeby ci jezdzilo dobrze co bys nie kupil.

  • 175. Data: 2019-01-07 16:08:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 16:00:33 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Zycze ci zeby ci jezdzilo dobrze co bys nie kupil.

    Ale wiadomo że i tak kupi merca;)

  • 176. Data: 2019-01-07 16:08:16
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 6 stycznia 2019 17:00:00 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Ze r8 po ilus set tysiacach km nadal wszystko działało.
    > A mustang przy ostrzejszej zabawie zaczał im sie miejscami rozpadac.

    TG to taka bajka dla tluszczy. Smieszne ale prawdy to tam nie ma.

    Poza tym mustang to taniocha jest.
    Daje fun ale jest robiony tanio i dla mas.

    mustang to start ceny w okolicy 25kUSD
    r8 to tak ze 5-8 razy wiecej kosztuje...

  • 177. Data: 2019-01-07 16:49:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-01-2019 o 10:08, Piotrek Paradysz pisze:

    > Bredzisz, Sportage nie ma

    Taaa, jasne:
    http://www.mojasportage.pl/viewtopic.php?t=4855

  • 178. Data: 2019-01-07 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > TG to taka bajka dla tluszczy. Smieszne ale prawdy to tam nie ma.

    W jakims sensie oczywiście. Ale czy podwazasz powyzsze wnioski?

    > Poza tym mustang to taniocha jest.
    > Daje fun ale jest robiony tanio i dla mas.

    Czyli dokładnie to co powiedziano w TG

    > mustang to start ceny w okolicy 25kUSD
    > r8 to tak ze 5-8 razy wiecej kosztuje...

    Oczywiście.
    Ale uwazasz, ze przez ta roznice to r8 bedzie psuło sie czesciej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 179. Data: 2019-01-07 17:26:11
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 10:00:04 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > >
    > Czyli dokładnie to co powiedziano w TG

    > Oczywiście.
    > Ale uwazasz, ze przez ta roznice to r8 bedzie psuło sie czesciej?

    Nie, ale porownywanie tych dwu aut jest nieco bez sensu.

    No i nie bylbym pewny czy skrzynia mustangowa bedzie tak trwala jak mercedesiana.
    O trwalosci skrzyni w r8 nie wiem nic. Ale nie sadze aby byla jakos mitycznie trwala.
    Zreszta r8 sie nie kupuje coby "plynac spokojnie autostrada w kierunku zachodzacego
    slonca"
    Jakby Marek S mial kupic r8 to mysle ze nie bylo by to auto po statecznym biznesmenie
    dojezdzajacym do pracy tylko w niedziele. Ergo, cholera wie jak z jego awaryjnoscia.

    Wiem, takie nieco fandzolenie w maglu ale te trzy auta ktore sie w tej galazce watku
    pojawily (mustang, mercedes jakis i r8) to kazde z innej bajki.

    Kazde ciekawe ale nijak nie maja wspolnego mianownika poza tym ze sa zrywniejsze od
    zwyklego auta dla ludu.

    Aaaaaa i przypomlo mi sie:
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=L6-h
    CpnFjLg
    Obejrz se cala sage co ten lolek odwalil.

    I to akurat r8 :)

    TLDW: ciulate te audice robia. Pojedziesz do biedry po bulki przez osiedle i czeka
    cie spawanie. Mustank tak na pewno by nie mial! Ha! ;)

  • 180. Data: 2019-01-07 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Nie, ale porownywanie tych dwu aut jest nieco bez sensu.

    nieco? :)))

> [...]
    > Marek S mial kupic r8 to mysle ze nie bylo by to auto po statecznym
    > biznesmenie dojezdzajacym do pracy tylko w niedziele. Ergo, cholera

    Ale to tylko była moja uwaga do uwagi kolegi ze jak Marek chce coś
    trwałego to ma kupić mustanga.
    Tak jakby mustang słynał z trwałosci.

> [...]
    > innej bajki.
    >
    > Kazde ciekawe ale nijak nie maja wspolnego mianownika poza tym ze sa

    Dokładnie.
    Bo ja sie w ogole nie wypowiadałem w temacie "auto dla Marka" a li tylko
    i wyłacznie w temacie "trwały mustang"

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,