  • 201. Data: 2019-01-09 20:59:57
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-09 o 19:12, Cavallino pisze:

    > Ale wiesz, że mówiłem o sportowym samochodzie sprzed prawie 30 lat?

    Tak, wiem. Wspomnianą Mazdę 323 GTI 4WD miałem również w podobnych
    latach (dziewięćdziesiąte). Co prawda była to turbo benzyna więc trochę
    inna półka lecz i tak aż tak źle nie było. Zdziwiłem się tylko.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 202. Data: 2019-01-09 21:33:34
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-09 o 08:19, J.F. pisze:

    > Ale dla ktorego elementu ?
    > Bo sama skrzynia reczna jak widac wytrzymuje, wiec silnik czy
    > przeguby?

    Nie jestem mechanikiem ale stawiam na przenoszenie napędu. Zwykła
    logika. Coś walone młotkiem prędzej się zepsuje niż traktowane subtelniej.

    Innym faktem jest, że sportowe auta z manualem odchodzą do lamusa.
    Najwidoczniej zarówno klienci jak i producenci tego oczekują.

    > A od tego hydrokinetycznego sie powolutku odchodzi - za duze straty
    > wnosi.

    Jasne, ale z drugiej strony generalnie przechodzi się na automaty nawet
    w autach nie należących do klasy premium.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 203. Data: 2019-01-09 22:43:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-09 o 19:11, Cavallino pisze:

    > Gdybym widział że sprzedają 1 sztukę w całym kraju, to wręcz przeciwnie.

    Wtedy też bym to przyjął za dobrą monetę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 204. Data: 2019-01-10 17:58:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-01-2019 o 20:59, Marek S pisze:

    > Tak, wiem. Wspomnianą Mazdę 323 GTI 4WD miałem również w podobnych
    > latach (dziewięćdziesiąte). Co prawda była to turbo benzyna więc trochę
    > inna półka lecz i tak aż tak źle nie było.

    Delta to też była turbobenzyna, mocna jak na tamte czasy.
    A duże turbiny oznaczały duże turbodziury.

  • 205. Data: 2019-01-10 17:59:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-01-2019 o 22:43, Marek S pisze:

    > Wtedy też bym to przyjął za dobrą monetę.

    No to przyjmij.
    Samochodu, który Cię interesuje, nikt nie chce sprzedawać.
    A inne mają zupełnie inne silniki, napędy (i pewnie kupę innych części)
    o które tak bardzo się boisz też.

  • 206. Data: 2019-01-11 21:51:23
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-10 o 17:59, Cavallino pisze:

    > No to przyjmij.
    > Samochodu, który Cię interesuje, nikt nie chce sprzedawać.
    > A inne mają zupełnie inne silniki, napędy (i pewnie kupę innych części)
    > o które tak bardzo się boisz też.

    Przetestuję, jak powiedziałem. Dzięki za użyteczne wskazówki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek