  • 11. Data: 2017-10-22 02:48:34
    Temat: Re: Znowu o kolejnym pojeździe elektrycznym :-)
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-21 o 22:49, Smok Eustachy pisze:

    > godzina

    a pierdzilenie. Łaziłem 3,5 kilosa do pracy to mi to niecałe 0,5 godz
    zajmowało. Niech będzie - wycofuję się z tych pół godziny, ale spokojnie
    w mniej niż 50 by się zmieścił. Nadal trochę bez sensu odpalać samochód
    dla takiego dystansu.

  • 12. Data: 2017-10-22 02:49:01
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Zamknij oczy, odpręż się i opisz jak widzisz tą wędrówkę.

    Zamknij oczy i wyobraź sobie na tym hulajnogę.

  • 13. Data: 2017-10-22 02:51:09
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-21 o 17:50, Cavallino pisze:

    > Wojsko idzie 6 km/h.
    > Normalny człowiek wolniej....

    Proszę Cię. SPOKOJNYM spacerkiem robię 1km w niecałe 10 min.

    > A już godzina w deszczu lub śniegu i mrozie to w ogóle totalna
    > przyjemność....

    Za to szybciej pokonujesz ten dystans (sprawdzone osobiście).

    Może i w zamieć albo ulewę to nie ma sensu - ale hulajnoga też nie.

  • 14. Data: 2017-10-22 09:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa b...@w...pl ...

> [...]
    > godz zajmowało. Niech będzie - wycofuję się z tych pół godziny, ale
    > spokojnie w mniej niż 50 by się zmieścił. Nadal trochę bez sensu

    Czyli mamy 50 minut vs powiedzmy 5-10?
    Oczywiscie walor zdrowotny jest nie do przecenienia ale czy kazdy z nas
    narzeka na nadmiar wolnego czasu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 15. Data: 2017-10-22 09:03:50
    Od: Adam <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 02:48, PlaMa pisze:

> [...]
    > zajmowało. Niech będzie - wycofuję się z tych pół godziny, ale spokojnie
    > w mniej niż 50 by się zmieścił. Nadal trochę bez sensu odpalać samochód

    pięć razy w tygodniu 2x50 minut - bez sensu odpalać samochód?
    do czego Ty masz samochód?

  • 16. Data: 2017-10-22 09:16:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-10-2017 o 02:51, PlaMa pisze:

    > Proszę Cię. SPOKOJNYM spacerkiem robię 1km w niecałe 10 min.

    Ale ja mówiłem o normalnym człowieku, a nie odchyłach w którąkolwiek ze
    stron.

    > Za to szybciej

    Nie ma znaczenia - wyklucza to sens i czas przestaje grac jakąkolwiek rolę.

  • 17. Data: 2017-10-22 09:18:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-10-2017 o 02:48, PlaMa pisze:

> [...]
    > zajmowało. Niech będzie - wycofuję się z tych pół godziny, ale spokojnie
    > w mniej niż 50 by się zmieścił. Nadal trochę bez sensu odpalać samochód

    Wolałbym zrezygnować z pracy do której musiałbym się przemieszczać 2
    godziny dziennie i to z buta, niż z samochodu w imię nie wiadomo czego.

  • 18. Data: 2017-10-22 12:54:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > zajmowało. Niech będzie - wycofuję się z tych pół godziny, ale spokojnie
    > w mniej niż 50 by się zmieścił. Nadal trochę bez sensu odpalać samochód

    Ja myślę że ze szczerbatym o sucharach tutaj gadamy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2017-10-22 13:32:36
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 09:03, Adam pisze:

    > pięć razy w tygodniu 2x50 minut - bez sensu odpalać samochód?
    > do czego Ty masz samochód?

    Ja mam samochód do jeżdżenia do pracy - piechotką zajęłoby mi to 3,5
    godziny.

    Za to mam biedrę, która jest 3 kilosy ode mnie i w życiu bym nie
    pomyślał żeby jeździć do niej samochodem :)

  • 20. Data: 2017-10-22 13:35:21
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 09:18, Cavallino pisze:

    > Wolałbym zrezygnować z pracy do której musiałbym się przemieszczać 2
    > godziny dziennie i to z buta, niż z samochodu w imię nie wiadomo czego.

    8 godzin dziennie policz. Dramatyzujecie i tyle.

    - zdrowiej
    - oszczędniej
    - w większości przypadków przyjemniej
    - odpalisz audiobooka na słuchawkach to i mądrzej.

    Bazuję na moich 3,5km/30min. codziennych spacerach do i z pracy.