  • 21. Data: 2019-05-01 09:04:09
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: ń <k...@t...sie>

    Pecety zeszły pod strzechy...
    Twoja własna broń:
    "Many HDMI cables under 5 meters of length that were made before the HDMI 1.3
    specification can work as Category 2 cables"
    Te "many" to te lepsze, te co były/są poza "many" to te gorsze, poniał??
    cbdu (jeśli ktoś wierzy wikipedii)

    -----

  • 22. Data: 2019-05-01 09:19:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 May 2019 01:02:05 +0200, Filip454 napisał(a):

    > Także nijak się to ma do dyskusji o wpływie JAKOŚCI WYKONANIA danego
    > kabla na jakość przesyłanego obrazu. Nie rób z nas idiotów.

    Filip, czego się spodziewałeś po facecie który uparcie pisze nad
    cytatem? Jakiegoś rozumu? Przecież to typowy pieniacz.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 23. Data: 2019-05-01 09:24:58
    Od: ń <k...@t...sie>

    Maciejewscy na Madagaskar!

    -----
    "Jacek Maciejewski" wrote

  • 24. Data: 2019-05-01 09:31:50
    Od: ń <k...@t...sie>

    Ma wpływ, tyle że większość z nas tego nie wyłapuje, bo są układy korekcji błędów.
    Podobnie jak np. w płytach CD czy DVD.
    Głuchym i ślepym to wszystko jedno na jakim nośniku i jaką wypalarką była nagrana
    płyta i jakiego napędu używają do odtwarzania, ale
    tu jest przecież pl.comp.pecet
    Specyfikacja HDMI:
    https://web.archive.org/web/20160305072940/http://ww
    w.microprocessor.org/HDMISpecification13a.pdf
    - przeszukaj w dokumencie np. słowa 'error'.

    Generalnie odnoszę się do materiału wideo, bo przy obrazie statycznym jakiegoś MS
    Worda to zwykle pies drapał...

    -----
    > A teraz wróćmy do tego o co w tej dyskusji chodziło i powtórzmy, że na jakość
    obrazu taki kabel nie ma wpływu.

  • 25. Data: 2019-05-01 09:36:21
    Od: ń <k...@t...sie>

    Np. powtarzanie ramek lub interpolację ramek.
    W skrajnym przypadku potrafi wyjść kompletna kasza na monitorze.

    -----

  • 26. Data: 2019-05-01 09:53:13
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.05.2019 o 09:24, ń pisze:
    > Maciejewscy na Madagaskar!

    A ciebie na San Escobar razem z jednym wyliniałym kogutem.

    --
    Czarek

  • 27. Data: 2019-05-01 09:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń k...@t...sie ...

    > Bo przecież kwadraciki 2x2 lub 3x3 zamiast 1x1 to nie śnieżenie,
    > prawda? Lub skakanie obrazu co druga klatka.
    > Eeeh Matejkowie i Szymanowscy...

    Nie pierwszy to raz kiedy inaczej rozumiemy proste słowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 28. Data: 2019-05-01 11:10:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-01 o 09:36, ń pisze:
    > Np. powtarzanie ramek lub interpolację ramek.
    > W skrajnym przypadku potrafi wyjść kompletna kasza na monitorze.

    To mnie uspokoiłeś, bo myślałem, że kiepski kabel będzie powodował
    żółtawy obraz.

    Robert

  • 29. Data: 2019-05-01 11:37:36
    Od: ń <k...@t...sie>

    "Bit errors will show up as obvious screen defects such as lines, sparkles or screens
    that change to a solid color"

    "there is a fairly narrow band of distortion, particularly for something like HDMI
    into consumer gear, in which you may get bits of
    distortion that are visible, but not too visible.
    So if your friend is seeing things you are not, it absolutely could be legit critical
    viewing. Break that HDMI signal too much and
    anyone would notice it..."

    "Albowiem stopień przykrości zależy od świadomości" - Jonasz Kofta

    -----

  • 30. Data: 2019-05-01 16:56:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-05-01 o 00:32, ń pisze:
    > Bo przecież kwadraciki 2x2 lub 3x3 zamiast 1x1 to nie śnieżenie, prawda?
    Nie, to nie jest śnieżenie. To jest pikseloza. :-)

    Robert