  • 21. Data: 2014-07-20 10:37:25
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    dyskusyjnych:lqemli$chb$...@d...me...

    > Z drugiej strony, dał biedakowi "rybę" a nie "wędkę"

    po co wędka na pustyni?

  • 22. Data: 2014-07-20 10:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Robimy zrzutę na Snickersy dla anacrona? Zrujnował się na 46.18PLN i
    > płakał w samochodzie. Chyba na tylnym siedzeniu.

    Kupmy od razu 2.
    Drugi dla Ciebie, Romanie :)

  • 23. Data: 2014-07-20 11:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    0680,Zabral_bezdomn
    > ego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego_zakupy_.html

    Co w tym dziwnego?
    Robiłem tak przynajmniej kilka razy.
    Najczesciej jednak bezdomny słysząc ze nie dam mu piątaka ale mogę mu kupić
    chleb odchodzi z podkulonym ogonem.
    Tak samo reagują na informację gdzie mogą dostać pomoc w postaci np.
    wydawanego jedzenia dla biednych.

    Nie wspominając juz o sytuacjach ludzi chodzących po domach i proszących o
    pieniadze bo nie maja pracy.
    Wiec im proponuję pracę.
    Wrocił tylko jeden...

    Był taki dowcip kiedys;
    Bezdomny prosi o kase
    Napotkana osoba odpowiada: ja panu nie dam, ale tam, pod nr 4 jest taka
    starsza pani co mozana by jej mieszkanie posprzątać, popracowac u niej
    itd.
    Bezdomny: a to dziękuję, że nie pani ostrzegła...

  • 24. Data: 2014-07-20 12:50:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-20, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    0680,Zabral_bezdomn

    > Co w tym dziwnego?
    > Robiłem tak przynajmniej kilka razy.

    Ale Roman tutaj nie mowi o tym, ze kupowanie jedzenia bezdomnemu jest zle.
    Chodzi o robienie zdjecia paragonu i brandzlowanie sie nim na fejsbuku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-07-20 13:11:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Dla ludnosci, czy dla miasta ?
    >
    > Dla ludnosci to wiesz - vat, zus, pit, kosiarka, i kto takiego
    > bezdomnego do ogrodka wpusci. No i czy zechce zaplacic te wszystkie
    > podatki czy powie "sam sobie skosze".
    >
    > Dla miasta/gminy/powiatu to widze czasem ze kosza trawniki, rowy,
    > pobocza.
    >
    > Gdzies tam chyba jeszcze przepisy sa przeciw - skosisz taki trawnik w
    > tydzien, a prawo do zasilku stracisz na miesiac.

    Obowiązkowe szkolenie BHP, ppoż., przeszkolenie stanowiskowe, indywidualna
    odzież robocza, rejestracja czasu pracy. No chyba, że bezdomny założy DG i
    wystawi fakturę, ale jak ma zarobić 1000 zl i zapłacić 600 zł ZUS, to woli
    grzebać w śmietniku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2014-07-20 13:18:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości

    > W tym akurat przypadku, facet niema pracy z powodu _naszych_ decyzji.
    > Pracy jest w Polsce od groma. Tylko o ile jesteś lekarzem, inżynierem,
    > informatykiem, to jest dobrze. gorzej, jeśli szukający pracy jest
    > uczciwy, ale jego umiejętności są niskie. Nikt mu nie zapłaci 2 tyś za
    > zbieranie śmieci, grabienie trawnika albo odśnieżanie chodnika. Niestety
    > ustanowiliśmy taki filtr, który filtruje tych mniej zaradnych i pozbawia
    > ich legalnej pracy. Wiesz już o czym mówię? Ten filtr nazywa się płaca
    > minimalna

    Nie, nie, nie. Ten filtr to nie płaca minimalna, zawsze można podpisać umowę
    zlecenie. Nieopłacalność pracy za małą pensję wynika z pazerność naszego
    Państwa. Zarabiając minimum socjalne trzeba płacić podatek dochodowy, który
    zmniejsza faktyczne dochody poniżej minimum socjalnego. Do tego dochodzi
    obowiązkowy ZUS, masa formalności i dodatkowych kosztów związanych z
    zatrudnieniem pracownika oraz znaczna różnica pomiędzy tym co pracownik
    otrzyma na rękę, a tym co pracodawca musi wyłożyć z własnej kieszeni.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 27. Data: 2014-07-20 13:19:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Sunday, July 20, 2014, 12:50:16 PM, you wrote:

> [...]
    > Chodzi o robienie zdjecia paragonu i brandzlowanie sie nim na fejsbuku.

    Zauważyłeś, że na tej jego stronie (damskiemięsko czy jakoś tak) nie
    ma już żadnej treści poza reklamami? Czyżby dostał sądowy zakaz/nakaz?
    Albo pan komediant się wkurzył, że mu w szkodę włazi?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2014-07-20 13:32:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Dla ludnosci, czy dla miasta ?

    Ileż on zarobi na tych puszkach?

    Coś w stylu pomaluj płot, wynieś śmieci, wygoń kota masz tu 10zł.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 29. Data: 2014-07-20 13:42:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

> [...]
    >>
    > Ale Roman tutaj nie mowi o tym, ze kupowanie jedzenia bezdomnemu jest
    > zle. Chodzi o robienie zdjecia paragonu i brandzlowanie sie nim na

    Rozumiem.
    A skąd to w gazecie?
    anacron ma dziennikarzy sledzących jego profil? :)
    Może to wina dziennikarzy a anacron chciał tylko pokazać ze można inaczej
    niż dawać kase do reki i do tego chciał zachęcić? :))))

  • 30. Data: 2014-07-20 16:00:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

> [...]
    > bezdomny założy DG i wystawi fakturę, ale jak ma zarobić 1000 zl i
    > zapłacić 600 zł ZUS, to woli grzebać w śmietniku.

    A prosta umowa o dzieło?