    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Subject: Zwracam honor ajfonomaniakom
    Date: Fri, 11 Oct 2019 20:34:45 +0200

    Jakiś czas temu toczyliśmy tu zażarte dyskusje o zarządzaniu energią ;-)

    Dziś zrozumiałem o co chodziło drugiej stronie.

    Otóż w poszukiwaniu mojego jedynego wymarzonego telefonu ;-) wygrzebałem
    z szuflady ajfona 5C. Tak wiem... Stary (jak moje inne telefony), dla
    biedoty, zbyt mały na moje zmęczone oczy... Ale postanowiłem sprawdzić
    w standardowym moim zastosowaniu jak się dzisiaj sprawdzi. Nawigacja,
    dużo radia internetowwego, trochę fufufu.

    Oczywiście bateria zaczęła siadać koło południa kiedy moje inne telefony
    wytrzymywały przynajmniej do 16.00 (koniec pracy)

    Wyłączyłem go przy 26% naładowania żeby jeszcze w drodze do domu odpalić
    nawigację dla testów.

    Jakież było moje zdziwienie kiedy po włączeniu naładowanie pokazało 20%
    a przy próbie odpalenia aplikacji po prostu się wyłączył.
    Nie chciał już odpalić bez ładowania.

    Teraz już wiem co przeżywają fani marki. Wiem że telefon przy 1/5
    baterii może ZDECHNĄĆ BEZ UPRZEDZENIA. Wiem że kombinowanie na wszelakie
    sposoby jest jak najbardziej uprawnione aby tego drastycznego zjawiska
    nie doświadczyć

    Wiem że naprawienie tej WADY byłoby prostsze ale trzeba by się przyznać
    do błędów konstrukcyjnych A TEGO SIĘ NIE ROBI ;-)

    Współczuję WAM bracia w niedoli. Wsze życie musi być trudne.

    Inni pracują przy 3-5 procentach baterii, dostają komunikaty że już
    PORA, że UWAŻAJ, że podłącz ładowarkę a Wasz SPRZĘT wypina na Was tyłek
    i możecie go pocałować.

    Życzę dużo zdrowia ;-)