  • 161. Data: 2016-07-25 19:25:14
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-25 18:13, J.F. wrote:
    > Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w

    > Przepchneli ?
    > Dzis rano slyszalem, ze Macierewicz ma sie spotkac z powstancami ...
    > ciekawe, jakie argumenty mial - kija, czy marchewke ?
    >
    > A moze to tylko lewicowi dziennikarze widzieli jakis konflikt :-)

    Oj tam, Oj tam
    Najwazniejsze że niemcy którzy przezyli zamachy są bardzo zaniepokojeni
    stanem demokracji w Polsce!

    Włodek

  • 162. Data: 2016-07-25 20:38:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekltg" napisał w wiadomości grup
    On 25.07.2016 17:59, J.F. wrote:

    >https://www.youtube.com/watch?v=jbXbPHK7YXw

    O kurde, na to nie wpadlem.
    Widac mozna i dla duzych dzieci :-)

    Ale jakze to tak - bez kasku ?

    >nie jestem pewien, czy to karbid, czy chlupnięte benzyną,

    Jeszcze moze byc eter czy inny "engine quick start".

    P.S. jaki to jezyk - szwedzki, dunski, norweski ?
    https://www.youtube.com/watch?v=W_xDZ_G4J_0

    >Nie w tej skali (bo tylko butelka 5l) robile coś pośredniego
    >poimędzy tym a rakeitą wodną. Butla zalana wodą, i dopuszczone
    >albo powietrze + gaz zapalniczkowy (butan), albo produkty
    >elektrolizy wody, coby profesionalniej wyglądało;-)

    O wlasnie - propan, butan czy wodor tez moglby byc.
    (wodor nie dymi)

    Swego czasu byly modne wybuchy balonow z acetylenem.

    J.

  • 163. Data: 2016-07-25 20:45:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    bartekltg pisze:

    > Może po prostu trotyl. W ognisku podobno pali się ładnie:)

    Do trotylu to pasuje, widziałem kiedyś jak się pali. Dobrze, ale nic
    specjalnego, można było świeczką świecić zamiast. Chyba że to był
    tam wtedy najłatwiej dostępny materiał, bardziej powszechny od świec
    i surowców na nie. Z tamtego okresu znane są też opowieści o gotowaniu
    zupy z granatów. Wkładało się takie z wykręconymi zapalnikami do gara
    z wodą -- i na kuchnię. Materiał wybuchowy mięknie w temperaturze
    mniejszej od stu stopni, wypływa z grantów i pływa powierzchu. Można
    z niego uformowac potrzebny kształt.

    --
    Jarek

  • 164. Data: 2016-07-25 21:09:50
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > ... wypływa z grantów i pływa ...

    a ja sądziłem, że o grantach pisze tylko "Platformowy Głupek" ;)

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 165. Data: 2016-07-25 22:37:29
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-25 21:09, stary grzyb wrote:

    > a ja sądziłem, że o grantach pisze tylko "Platformowy Głupek" ;)

    Czyszczenie monitora!

    Włodek ;-)

  • 166. Data: 2016-07-26 09:53:33
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > http://cisak.zbigniew.w.interiowo.pl/prl3/zap.jpg
    > I były też inne, też nasze, ale jakoś nie widzę.

    Oo, coś takiego mniej-więcej, tylko masa sztormowa była nieco grubsza i
    jaśniejsza. W każdym razie, ukształtowana foremniej, niż w tych zapałkach.
    Ale kształt i wygląd bardzo podobne, z łebkami włącznie.
    I teraz wyobraźcie sobie... podpity gościu zajara sobie fajka taką zapałką i
    bez pomyślunku sru do fajansu, zanim ta zgaśnie. A jak wiadomo, sztorm jej
    nie zgasi, a co dopiero mikry dmuch lotu swobodnego... Ciekawe, ile koszy na
    śmieci spłonęło przez te zapałki...

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 167. Data: 2016-07-26 10:01:05
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > https://www.youtube.com/watch?v=jbXbPHK7YXw
    > ;-)
    >
    > nie jestem pewien, czy to karbid, czy chlupnięte benzyną,
    > ale karbid działą podobnie:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=aDOLMs6Zjl8

    My się śmiejemy...
    Ale... https://www.youtube.com/watch?v=m6ZXOLbFD6M

    Inna skala... Wiemy, cośmy ryzykowali...

  • 168. Data: 2016-07-26 10:09:07
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:57964b79$0$649$65785112@news.neostrada.pl...

    > Oj tam, Oj tam
    > Najwazniejsze że niemcy którzy przezyli zamachy są bardzo zaniepokojeni
    > stanem demokracji w Polsce!

    A wzięli by po prostu przed pokojem nauczycielskim kalichlorku nasypali...
    Ale nie, one porządne ludzie są, do tego stopnia, że jak ileś lat temu ichni
    ciapong leciał 200 kph i pękła obręcz jakiegoś koła, to zamiast sru, ciągnąć
    za hamulec, po konduktora lecieli, choć obręcz jawnie przebiła się bodajże
    przez podłogę, w rezultacie niewyhamowany w porę pociąg wyrżnął na pełnej
    kurwie w betonowy przejazd. W Polsce pociąg by ocalał, bo zaraz ktoś by pro
    forma wyhamował awaryjnie. Ale, zostawmy to już może grupie p.s.polityka...?
    (dlatego nie będę im teraz wypominać Dzieci Wrzesińskich, HaKaTy, itd.)

  • 169. Data: 2016-07-26 10:12:38
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Może po prostu trotyl. W ognisku podobno pali się ładnie:)

    Wiadomo, że nie C4, może i trotyl, trudno mi po tylu latach określić, co
    konkretnie było ładunkiem.
    (Pogromcy mitów strzelali i napierdzielali z kafara, czy co tam było, do
    płonącego C4, no jakoś nie chciał wyjebutać) :)
    Na bunkrach MRU z towarzystwem, to się trochę obróciło wybunków ładuchowych,
    tylko po ok. 20 latach już pamięć zaciera szczegóły...

  • 170. Data: 2016-07-26 10:23:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > (dlatego nie będę im teraz wypominać Dzieci Wrzesińskich, HaKaTy, itd.)

    -- Przychodził do mnie -- zaczął Szwejk obszernie -- pewien dobry
    człowiek, niejaki Hofmann, i ten Hofmann zawsze twierdził, że sygnały
    alarmowe w pociągach nigdy nie funkcjonują, jednym słowem, że to na
    nic, choć się i pociągnie za taką rączkę. Ja, prawdę powiedziawszy,
    nigdy się takimi rzeczami nie interesowałem, ale skorom już na ten
    sygnał alarmowy zwrócił tutaj uwagę, to chciałbym wiedzieć, jak się
    rzeczy mają, bo może się zdarzyć, że trzeba będzie pociągnąć.

    Jarek

    --
    Ja się do takich reczy nie mieszam, z tym niech mnie każdy pocałuje w dupę.
    Do takich rzeczy mieszać się nie warto, bo można grubo oberwać. Jakieś tam