  • 171. Data: 2016-07-26 10:27:07
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w

    >A wzięli by po prostu przed pokojem nauczycielskim kalichlorku
    >nasypali... Ale nie, one porządne ludzie są, do tego stopnia, że jak
    >ileś lat temu ichni ciapong leciał 200 kph i pękła obręcz jakiegoś
    >koła, to zamiast sru, ciągnąć za hamulec, po konduktora lecieli, choć
    >obręcz jawnie przebiła się bodajże przez podłogę, w rezultacie
    >niewyhamowany w porę pociąg wyrżnął na pełnej kurwie w betonowy
    >przejazd. W Polsce pociąg by ocalał, bo zaraz ktoś by pro forma
    >wyhamował awaryjnie. Ale, zostawmy to już może grupie
    >p.s.polityka...?

    O ile pamietam rekonstrukcje tamtego zdarzenia, to nie tak bylo.
    Obrecz owszem spadla, potem zahaczyla o szyne i wyrwala ja, i to szyna
    przebila podloge.
    Ale to juz bylo blyskawicznie. Wczesniejsze objawy byly niewyrazne.

    https://de.wikipedia.org/wiki/ICE-Unfall_von_Eschede
    https://en.wikipedia.org/wiki/Eschede_derailment

    Zgodnie z tym co piszesz, to raczej my bysmy zlekcewazyli ... choc od
    kilkunastu lat obywatele wychowani, ze policje sie wzywa, aby
    sprawdzila autobus wiozacy dzieci na kolonie :-)

    Ostatnio we Wroclawiu obywatele wykazali sie czujnoscia, i bombe
    zauwazyli.
    Kierowca zas zagrozenie zlekcewazyl.

    J.

  • 172. Data: 2016-07-26 10:39:31
    Od: Luke <l...@l...net>

    > jak sobie pomyślę, że dziś młodzież lata po ulicach z telefonem żeby
    > złapać pokemona, to naprawdę nie wiem, zazdrościć czy współczuć.

    Byłem tydzień temu w pewnym lesie-parku. Chciałem zaznaczyć parę miejsc
    sobie w telefonie i czekałem na fixa GPS. Biegnie jakiś fitness-biegacz
    i krzyczy "no taki stary, a szuka pokemona"...

    L.

  • 173. Data: 2016-07-26 13:41:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    >Wiadomo, że nie C4, może i trotyl, trudno mi po tylu latach określić,
    >co konkretnie było ładunkiem.
    >(Pogromcy mitów strzelali i napierdzielali z kafara, czy co tam było,
    >do płonącego C4, no jakoś nie chciał wyjebutać) :)

    No wlasnie - jak to jest ?
    Z jednej strony pisza, ze te materialy sa bardzo odporne, a z drugiej
    mozna bylo spotkac (Urbanski ?) informacje jaki udar wywoluje
    detonacje ... i to nie byly duze wartosci. Cos typu 2kg mlotek z
    wysokosci 0.5 metra ...

    J.

  • 174. Data: 2016-07-26 13:43:06
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Byłem tydzień temu w pewnym lesie-parku. Chciałem zaznaczyć parę miejsc
    > sobie w telefonie i czekałem na fixa GPS. Biegnie jakiś fitness-biegacz
    > i krzyczy "no taki stary, a szuka pokemona"...

    trzeba było pobiec za nim i krzyczeć "ooo...kuśwa ! Pokemon, nie uciekaj
    ! Tydzień cię szukałem - zatłukę cię teraz !!"

  • 175. Data: 2016-07-26 14:00:16
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

> [...]
    > ... i to nie byly duze wartosci. Cos typu 2kg mlotek z wysokosci 0.5 metra

    I to rozkminiali. Nawet rzeczy typu spuszczane z kilku metrów kowadło, na
    płonące na drugim kowadle C4 - nic. Może to też młot był, ale cięższy i z
    większej wysokości. Nie chciało dupnąć. Młot z zamachem chyba też.
    BTW. Coś z zapałkami - https://www.youtube.com/watch?v=pFajrsdenKo Milion
    łebków.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 176. Data: 2016-07-26 15:01:05
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 26.07.2016 13:41, J.F. wrote:

> [...]
    > mozna bylo spotkac (Urbanski ?) informacje jaki udar wywoluje detonacje
    > ... i to nie byly duze wartosci. Cos typu 2kg mlotek z wysokosci 0.5

    Samego materaiłu (C4 albo trotylu, bo rtzeczywiście są i wrażliwsze),
    a nie bomby (z zapalnikiem:)?

    pzdr
    bartekltg

  • 177. Data: 2016-07-26 17:37:18
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 25 Jul 2016 11:03:32 +0200, Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Na półce w bibliotece ojca kolegi znaleźliśmy wspaniałą książkę,
    > "Technologia materiałów wybuchowych", kolega podjął próbę zrobienia
    > nitrogliceryny według podanego tam opisu. Na szczęście dokładnie
    > przeczytał, co może pójść nie tak. Dzięki temu zdążył zwiać, ale altanka
    > na działkach nie przeżyła.

    A wyobraźcie sobie taką sytuację teraz - jak nic z automatu podejrzenie
    o terroryzm...
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 178. Data: 2016-07-26 17:51:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-26 09:53, HF5BS wrote:

    > A jak
    > wiadomo, sztorm jej nie zgasi, a co dopiero mikry dmuch lotu
    > swobodnego... Ciekawe, ile koszy na śmieci spłonęło przez te zapałki...

    Z tego co bardzo blado kojarzę one były chyba znacznie droższe od
    zwykłych, zatem różnica w cenie prawdopodobnie skutecznie chroniła te
    kosze ;-)

    Włodek

  • 179. Data: 2016-07-27 09:45:30
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:579786e2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl...

    Nie znasz siły nałogu palacza... :)

  • 180. Data: 2016-07-27 10:59:03
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-07-27 09:45, HF5BS wrote:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    > wiadomości news:579786e2$0$12543$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie znasz siły nałogu palacza... :)

    Oj znam!

    "Pani kierowniczko, palę ciągle palę, ale jak jest zima to musi być
    zimno..."

    Włodek