  • 11. Data: 2019-08-26 20:11:05
    Temat: Re: auto off - jak to jest zrobione
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    On 26.08.2019 19:23, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Skąd założenie, że wszyscy przeglądają posty w drzewku?

    Nie interesują mnie dewiacje...

  • 12. Data: 2019-08-27 13:28:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szyk,

    Monday, August 26, 2019, 8:11:05 PM, you wrote:

    > Nie interesują mnie dewiacje...

    A mnie twoje...

    Netykieta nakazuje używania wrotki. Kropka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2019-08-27 13:42:26
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(a):
    > I dlatego ustawia się defaultowe kodowanie, żeby z tego powodu nie
    > robić afer na grupę.

    To byłoby takie proste, gdyby było jedno kodowanie dla polskich grup. A
    widzimy choćby w tym wątku zarówno ISO jak i UTF.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 14. Data: 2019-08-27 14:15:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Tuesday, August 27, 2019, 1:42:26 PM, you wrote:

    > To byłoby takie proste, gdyby było jedno kodowanie dla polskich grup. A
    > widzimy choćby w tym wątku zarówno ISO jak i UTF.

    Nie spotykam UTF bez deklaracji. Tylko ISO.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2019-08-27 19:23:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Nie spotykam UTF bez deklaracji. Tylko ISO.

    Choć w zasadzie mogłoby być odwrotnie. RFC-3977 (z 2006 roku) określa
    UTF-8 jako domyślne kodowanie *niewymagające* deklaracji w nagłówku.
    Jest to zmiana w stosunku do RFC-977 (z 1986 roku), w które za domyślne
    kodowanie wskazywało US-ASCII.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2019-08-28 01:38:51
    Od: "Adam Schodowy" <a...@g...pl>

    "Szyk Cech" <s...@s...pl> wrote in message

    > Ten komu odpowiadam!

    > Nic nie mam skopane! Adam Schodowy nadaje z Outloka z WinDos XP a on
    > domyślnie nie ma ustawionego kodowania. Problem znany od 2001 roku.

    trafiłeś tylko z outlookiem :)

  • 17. Data: 2019-08-28 08:51:55
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michal M. Lechanski wrote:

    > Wiele urządzeń wyposażonych jest w funkcję wyłączania po określonym
    > czasie nieaktywności. Jak to jest zrealizowane? Rozumiem że obecnie to
    > jakieś procesory, mikrokontrolery i inne cuda-wianki, a jak to było
    > dawniej w latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ubiegłego wieku?

    Przypuszczam, że analogowo: kondensator rozładowywany rezystorem.
    Skoro w Twoim urządzeniu nie ma mikroprocesora, to zrób reverse
    engineering sekcji zasilającej. Gdzieś ten sygnał przecie jest.

    Pozdrawiam, Piotr