  • 21. Data: 2010-10-17 17:34:19
    Temat: Re: co to jest smar armatni?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-16 23:08, nadir pisze:
    > Może być, że to jakaś specjalna odmiana.
    > Znalazłem coś takiego:
    > http://motoallegro.pl/show_item.php?item=1181091593&
    apv_visits=1

    Według etykiety lepkość SAE 140 czyli IMHO gesty olej przekladniowy.
    Reszta nieczytelna.
    tutaj http://www.yukoil.com/production2_1.htm
    też jest Nigrol" Letni(L) i zimowy(Z)

    P.

  • 22. Data: 2010-10-25 08:04:32
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 14:24:00 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dzialowy google zna
    > http://www.lotos.pl/pobierz_plik/29268
    >
    > Beczke chyba kupisz bez problemu :-)

    A koledzy się może orientują, gdzie takowy kupię w Poznaniu lub okolicach?
    W Praktikerze patrzyli na mnie jak na idiotę :) chociaż mieli inne smary
    Lotosu.

    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

  • 23. Data: 2010-10-25 12:20:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Oct 2010 10:04:32 +0200, Doc wrote:

    >A koledzy się może orientują, gdzie takowy kupię w Poznaniu lub okolicach?
    >W Praktikerze patrzyli na mnie jak na idiotę :) chociaż mieli inne smary
    >Lotosu.

    A podawalem przeciez kosmoline, oni chyba nie beda robili klopotow i
    wysla :-)

    Siegasz po telefon, dzwonisz do Lotosu lub Orlenu i sie pytasz gdzie
    szary czlowiek moze to kupic detalicznie, czyli komu w okolicy
    dostarczyli.
    Tylko moze sie okazac ze nigdzie ... prosic w Praktikerze o zamowienie
    jednej puszki ?

    J.