  • 21. Data: 2015-05-23 12:33:22
    Temat: Re: czym otwierac brame na posesje
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "Mario" <M...@...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:mjpiij$1um$1@dont-email.me...

    > Kamera analizująca tęczówkę oka i porównująca z bazą danych.
    > Co wygrałem?

    Srali pierdziali, za dupę się trzymali. Najprostszego rozwiązania nikt nie
    zaproponował:
    budujemy kanciapę, zatrudniamy 2 stróży i szafa gra.

  • 22. Data: 2015-05-23 14:59:00
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 maja 2015 10:31:45 UTC+2 użytkownik jacek pozniak napisał:
    > Twój pomysł z kluczem do furtki nie jest dobry, choćby ze względu na
    > zamarzanie zamka; tylko RFID, taki zwykły na breloczki. Sam mam coś takiego
    > przy furtce od 10 lat i sobie chwalę.
    >
    > Poza tym nie rozumiem tego niegrzecznego tonu twojej wypowiedzi.
    >
    > jp

    Grupowy psycholog stwierdził że mam małą tolerancję na głupotę.

  • 23. Data: 2015-05-23 15:57:59
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Zachariasz Dorożyński wrote:

    > Grupowy psycholog stwierdził że mam małą tolerancję na głupotę.

    Najmądrzejszy się znalazł.

  • 24. Data: 2015-05-23 17:37:08
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-05-23 o 12:33, Hans Kloß pisze:

    > "Mario" <M...@...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Srali pierdziali, za dupę się trzymali. Najprostszego rozwiązania nikt
    > nie zaproponował:
    > budujemy kanciapę, zatrudniamy 2 stróży i szafa gra.

    Jest konkurs na najgłupsze a nie na najprostsze.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2015-05-23 18:13:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mario napisał:

    > Jest konkurs na najgłupsze a nie na najprostsze.

    Tych panów można dobrać tak, by rozwiązanie wygrało i w tej kategorii.

    --
    Jarek

  • 26. Data: 2015-05-23 21:41:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ..
    > mozliwoscia=
    >
    > OpenCV + kamera odczytująca nr rejestracyjny, otwierać bramę tylko tym
    > znanym nr :-)

    Z dodatkową blokadą na jakiś kod, koszt wydruku takiej tablicy to ile może
    być? 50 groszy? Wydrukuję, podejdę, otworzy...

    --
    Spamerzy: 814605413 222768000 616285002 845383900 224093185
    (będzie ich więcej, gdy zadzwonią)

  • 27. Data: 2015-05-23 23:05:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 23 May 2015 21:41:50 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Z dodatkową blokadą na jakiś kod, koszt wydruku takiej tablicy to
    ile może
    > być? 50 groszy? Wydrukuję, podejdę, otworzy...

    Ale trzeba o tym wiedzieć....

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-05-24 04:07:17
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > ile może
    >
    > Ale trzeba o tym wiedzieć....

    To nie jest takie mocne zabezpieczenie. W każdym razie, będąc
    ubezpieczycielem, nie ubezpieczyłbym posiadłości, ani niczego, gdyby to było
    jedyne zabezpieczenie. Ktoś, kto wnikliwie obserwuje otoczenie, może szybko
    skojarzyć, co otwiera bramę... Mogę cię pocieszyć, nie wykorzystam tego
    nigdy w złym celu. Ani nikomu nie powiem, co zauważyłem, chyba, że tobie,
    jako właścicielowi, o ile nim jesteś.

  • 29. Data: 2015-05-24 06:33:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ACMM-033"

> [...]

    To nie jest takie mocne zabezpieczenie. W każdym razie, będąc
    ubezpieczycielem, nie ubezpieczyłbym posiadłości, ani niczego, gdyby to było
    ---
    Jakby brama zabezpieczała przed dostaniem się na posesję to nie
    potrzebowałbym ubezpieczenia :-)

  • 30. Data: 2015-05-24 09:33:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 24 May 2015 04:07:17 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    tego
    > nigdy w złym celu. Ani nikomu nie powiem, co zauważyłem, chyba, że

    Takie otwieranie bramy to tylko pewne ułatwienie w przyjętym zakresie
    stosowania.
    To tylko taki rodzaj inteligentnej klamki na drzwiach, które można
    otworzyć. Współczesny substytut odpowiedzi "proszę" na pukanie do
    drzwi. Rzecz jasna, że podobnie jak sama klamka nie jest
    zabezpieczeniem przed niechcianym intruzem to i brak "proszę" nie
    gwarantuje wtargnięcia osoby niegrzecznej. Z tego powodu owe
    rozwiazania nie mogą być jedynymi pod kątem bezpieczeństwa.

    --
    Marek