    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: dodatkowa gwarancja / ubezpieczenie nowego laptopa
    Date: Sat, 11 Aug 2018 21:11:43 +0200

    witam
    znalazłem laptopa, który jest tańszy niemalże 1/3 ceny, bo jest "zwrotem
    gwarancyjnym po naprawie". Nie napisali co naprawiono i kto naprawy
    dokonywał, ale jest gwarancja na 12 miesięcy. niby nie dużo, nie mało,
    ale gdzieś słyszałem że można "dokupić" gwarancje (na nowy sprzęt) na
    zasadzie ubezpieczenia. Normalnie bym się na to nie pisał, ale teraz....
    kupię o parę stów taniej więc częśc oszczędności mógłbym oddać
    ubezpieczycielowi. czy kotoś ma, coś wie z pierwszej ręki? ile to
    kosztuje? Odwiedziłem parę stron ubezpieczycieli ale mimio że znalazłem
    na forach informacje że ubezpieczają - na stronie www - nie chwalą się tym
    Oczywiście na forach odradzają, bo "kupili gwarancje na losowe
    przypadki" a zalania kawą nie obejmuje. To wiem. nie mam zamiaru zalewać
    kawą laptopa i nie o takie "losowe przypadki" pytam. Wady produkcyjne na
    3 lata - byłoby super

    ToMasz