  • 11. Data: 2016-08-23 23:25:01
    Temat: Re: dwa windowsy
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:np7co3$d9s$1@node2.news.atman.pl...
    > czy możemy porozmawiać o tym jak na dysku zainstalować dwa windowsy 10?
    > albo lepiej windows xp i windows 10?

    Zainstaluj sobie wszystko z VMware,

    --
    marfi

  • 12. Data: 2016-08-23 23:39:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-23 o 22:46, Jawi pisze:
    > Nie pamiętam od ile już lat używam dwóch systemów na jednym kompie.

    Jeśli chodziło Ci o jeden HDD to oczywiście że się da tylko po co się
    męczyć kiedy dyski takie tanie a wiedzę o kolejności butowania w biosie
    to nawet ci od platformy potrafią posiąść ;-)

  • 13. Data: 2016-08-24 09:00:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2016 23:25:01 +0200, marfi napisał(a):

    > Zainstaluj sobie wszystko z VMware,

    OS-y instalowane na wirtualce działają wyczuwalnie wolniej. I nierzadko
    nie mają wszystkich funkcjonalności (np. kłopoty z rozdzielczością).
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 14. Data: 2016-08-24 15:14:06
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/08/2016 08:00, Jacek Maciejewski wrote:

    > OS-y instalowane na wirtualce działają wyczuwalnie wolniej. I nierzadko
    > nie mają wszystkich funkcjonalności (np. kłopoty z rozdzielczością).

    Mowisz w imieniu wszystkich czy tak sobie?

  • 15. Data: 2016-08-24 17:39:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Aug 2016 14:14:06 +0100, 2late napisał(a):

    > Mowisz w imieniu wszystkich czy tak sobie?

    Dziwne wnioski waść wyciągasz. Mówię w imieniu własnym.

  • 16. Data: 2016-08-24 19:07:20
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/08/2016 04:39, Jacek Maciejewski wrote:

    > Dziwne wnioski waść wyciągasz. Mówię w imieniu własnym.

    A to w porzadku. Bo unie wirtualki nie maja takich ograniczen i juz
    myslalem ze cos robie zle. ;)

  • 17. Data: 2016-08-24 20:19:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-24 o 19:07, 2late pisze:
    > A to w porzadku. Bo unie wirtualki nie maja takich ograniczen i juz
    > myslalem ze cos robie zle. ;)

    A ja mam szybki komputer i wirtualki stawiam na SSD :-)

    Załamka

  • 18. Data: 2016-08-25 21:28:43
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> Wrote in message:

    > OS-y instalowane na wirtualce działają wyczuwalnie wolniej. I nierzadko
    > nie mają wszystkich funkcjonalności (np. kłopoty z rozdzielczością).

    A jeszcze tenże Windows10 słynny z powodu swojego apetytu na
    inwigilację, wtedy ma wszelkie inne systemy pod swoją
    kontrolą.

    A czy można wirtualkę postawić na w7 albo linuksie, np rzeczonym
    już Slackware?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 19. Data: 2016-08-25 22:04:44
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/08/2016 08:28, Yerine Ictimai wrote:

    > A czy można wirtualkę postawić na w7 albo linuksie, np rzeczonym
    > już Slackware?

    VMWare jest w wersji na Linuxa i Mac'a.
    Jednak mozesz smialo postawic piramidke, linuks na windowsie na linuksie na
    windowsie i ile tam jeszcze masz zasobow. ;)

  • 20. Data: 2016-08-25 22:44:26
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    > VMWare jest w wersji na Linuxa i Mac'a.
    > Jednak mozesz smialo postawic piramidke, linuks na windowsie na linuksie na
    > windowsie i ile tam jeszcze masz zasobow. ;)

    Rzeczywiście stawianie poprzez VMWare systemów operacyjnych jest
    takie bezstratne co do zasobów?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/