eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-09-20 16:16:50
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2019 o 16:01, J.F. pisze:

    > Tylko ...
    > -czy zmiana warunkow w kolejnym pismie to aby na pewno oszustwo ?
    >   Sprobowac oskarzyc mozna, nic nie kosztuje ... czy aby na pewno nic ?:-)

    Sama zmiana oszustwem nie jest. Ale zmiana dokonana w ten sposób, ze
    porozumieliśmy się na 8.000 zł, ale ja Ci podsuwam porozumienie na 7.000
    zł licząc na to, że nie przeczytasz i podpiszesz, to już tak.

    > - jesli to oferta i zaakceptowana, to obowiazuje mimo braku podpisu na
    > kolejnym pismie.

    Do zaakceptowania pierwotnej propozycji wystarczy zgoda drugiej strony.
    Ta umowa w ogóle jest zbędnym dokumentem, z punktu widzenia prawa cywilnego.