eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-09-20 17:55:38
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do zaakceptowania pierwotnej propozycji wystarczy zgoda drugiej strony.
    > Ta umowa w ogóle jest zbędnym dokumentem, z punktu widzenia prawa cywilnego.

    Oni potrzebują podpis, bo ugoda wiąże się z tym że nie możesz od nich domagać się
    większej kwoty jeżeli np okaże się że pod uszkodzonym zderzakiem jest wgnieciona
    belka, czy nie masz prawa do skorzystania z samochodu zastępczego na czas naprawy.

    > A co odpowiedział Tobie ubezpieczyciel jak go zapytałeś dlaczego
    > proponowali w pierwszym piśmie ugodę na inną kwotę jak w piśmie kolejnym?
    > I zapytałeś czy podtrzymują propozycję z pierwszego pisma?

    Utrzymują stanowisko że kwota jest prawidłowa, szkoda gadać. Dlatego nie mam zamiaru
    się z nimi dogadywać tylko oddać sprawę do sądu bo kwota i tak jest zaniżona
    (zastosowanie najtańszych zamienników, zaniżenie kosztu lakieru, robocizny itp itp) A
    pytam jak to wygląda prawnie z tą ugodą - żeby dodatkowo napisać donos do KNF na tego
    ubezpieczyciela. Dodatkowo pracownik firmy ubezpieczeniowej który był u mnie wyceniać
    samochód podszywał się za rzeczoznawcę samochodowego, nie mając takich uprawnień.
    Szkoda słów na tę firmę ubezpieczeniową i ich "wykwalifikowanych" pracowników.