  • 101. Data: 2018-11-25 07:35:20
    Temat: Re: jaki prostownik
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 02:36, J.F. pisze:

    > As compared
    > to conventional car chargers, this device has
    > a special function for reuse of a flat battery/
    > rechargeable battery. You can recharge a
    > completely discharged battery/rechargeable
    > battery

    No to niech ktoś kupi i sprawdzi;)

    Shrek

  • 102. Data: 2018-11-25 10:17:33
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 07:34, Shrek pisze:

    > No ale właśnie w tym wątku Collie twierdzi, że to bardzo dobrze, że
    > prostownik nie ładuje rozładowanego akumulatora -...

    To może by ode mnie odkupił to lidlowe g..o

  • 103. Data: 2018-11-25 10:38:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 10:17:33 +0100, kk napisał(a):

    > To może by ode mnie odkupił to lidlowe g..o

    Kiedy cos w tym jest:
    -czesto akumulatory nie sa tak kompletnie rozladowane i to g* ma
    szanse zadzialac

    -a jesli jest kompletnie, i to oslabilo mocno akumulator ... to moze
    lepiej nowy, niz gdy ma wysiasc niedalekiej przyszlosci i w zlym
    momencie :-)

    J.

  • 104. Data: 2018-11-25 10:51:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 07:35:20 +0100, Shrek napisał(a):

    > No to niech ktoś kupi i sprawdzi;)

    Zawsze mozna zwrocic, jesli zle dziala :-)

    J.

  • 105. Data: 2018-11-25 10:52:56
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 10:38, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > -a jesli jest kompletnie, i to oslabilo mocno akumulator ... to moze
    > lepiej nowy, niz gdy ma wysiasc niedalekiej przyszlosci i w zlym

    Zrobiłem tak. Za tydzień było to samo. Czyli gadasz jakieś bzdury. No
    chyba, że odkupisz ode mnie to g..o

  • 106. Data: 2018-11-25 11:29:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 10:52:56 +0100, kk napisał(a):

    > Zrobiłem tak. Za tydzień było to samo. Czyli gadasz jakieś bzdury.

    Raczej sam gadasz bzdury. Jesli ci rozladowalo dwa razy w ciagu
    tygodnia, to nie prostownik co potrzebny :-)

    >No chyba, że odkupisz ode mnie to g..o

    Dziekuje, jedno takie mam, tez mnie wk*, ze trzeba miec drugi :-)

    J.

  • 107. Data: 2018-11-25 14:44:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 10:38, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > -a jesli jest kompletnie, i to oslabilo mocno akumulator ... to moze
    > lepiej nowy, niz gdy ma wysiasc niedalekiej przyszlosci i w zlym

    Nie ma w tym nic logicznego, żeby lepszy była ładowarka niedziałająca w
    przypadku rozładowania akumulatora niż taka co go jednak naładuje.

    Shrek

  • 108. Data: 2018-11-25 14:47:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.11.2018 o 10:51, J.F. pisze:

    > Zawsze mozna zwrocic, jesli zle dziala :-)

    Trzeba jeszcze mieć rozładowany do cna akumulator;)

    Shrek

  • 109. Data: 2018-11-25 15:27:20
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 11:29, J.F. pisze:

    > Raczej sam gadasz bzdury. Jesli ci rozladowalo dwa razy w ciagu
    > tygodnia, to nie prostownik co potrzebny :-)

    A co? Rozładował się i co dalej?

    > Dziekuje, jedno takie mam, tez mnie wk*, ze trzeba miec drugi :-)

    Można mieć drugi akumulator, którym wystartuje ładowarkę :-)

  • 110. Data: 2018-11-25 15:36:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.11.2018 07:34, Shrek pisze:

    > No ale właśnie w tym wątku Collie twierdzi, że to bardzo dobrze, że prostownik nie
    > ładuje rozładowanego akumulatora - tego pojąć nie mogę w czym taki działający jest
    > jego zdaniem gorszy od niedziałającego.

    Słyszałeś, że gdzieś dzwonią, tylko nie wiesz, w którym kościele.
    Napisałem dokładnie tak:

    "No i dobrze. Współczesne prostowniki nie są przeznaczone do ładowania
    padaki. Ale jak ktoś lubi lub musi korzystać z padniętych akumulatorów,
    to najprostsze rozwiązanie jest podane wyżej. Na bazarze można kupić
    mały prostownik do tego celu - "rozruchu" padaki - już za 20-30 zł."

    Poproś kogoś, by Ci wytłumaczył, co w przytoczonym tekście poeta miał
    na myśli, bo mnie się nie chce. Dodam tylko, że mam taki prostownik
    z Lidla (z wyświetlaczem) i ładuje/podładowuje mi akumulator aż miło.
    Ale ja nie mam padaki, tylko zdrowy akumulator. Krótko mówiąc: jeśli
    ktoś doprowadził do całkowitego rozładowania akumulatora - czyli
    w praktyce do jego zasiarczenia - to niech do próby rewitalizacji
    takiego akumulatora nie bierze automatu z Lidla za 50 zł, bo te
    prostowniki nie do tego służą. Obecnie sprzedawane w Lidlu prostowniki
    za 199 zł podobno mają funkcję "rozruchu" padaki, tak przynajmniej
    wynika z opisu na pudełku.