  • 21. Data: 2019-09-20 10:20:23
    Temat: Re: klawiatury membranowe
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-16 o 02:25, sundayman pisze:

    > No to jeszcze fajniejsze byłoby - na PCB robię tylko chipa ze ścieżkami
    > i mam problem załatwiony. I estetycznie. No ale jak mówisz, że to takie
    > kapryśne jest ?
    Kapryśne to były sensory w jowiszach czy radmorach, mucha siadła i
    przełączała
    kanały :( teraz są czujniki pojemnościowe (w AVRStudio jest gotowa
    biblioteka itouch chyba się nazywa) które działają przez plastik, mam
    takie w nowej pralce którą już musiałem rozbierać i oglądałem je,
    prościzna i wbrew pozorom działają dość pewnie, trzeba palec wpasować w
    dołek żeby zadziałał, muśnięcie nie wystarczy.

    --
    Janusz