  • 51. Data: 2015-10-14 22:43:01
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Proponujesz wozic ze sobą szklana kulę na takie okoliczności?

  • 52. Data: 2015-10-14 23:29:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 13:43:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Proponujesz wozic ze sobą szklana kulę na takie okoliczności?

    Raczej po prostu uważać.
    Prawo w tym kraju jest jakie jest.
    Pocieszyć się można że to drogowe i tak jest proste i przejrzyste w
    porównaniu do np. prawa podatkowego.

  • 53. Data: 2015-10-14 23:53:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kocham takich jak Ty co ojca uczą dzieci robić. Z jajka na jajko staremu
    przeskakiwales jak miałem PJ i wypelnialem deklaracje podatkowe z książka przychodów
    i rozchodów włącznie. Zesral byś się zanim byś ja poprawnie wypełnił. A kiedyś każdy
    rzemieślnik robił to sam. Sporo byś się mógł odemnie nauczyć.

  • 54. Data: 2015-10-15 00:39:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 14 Oct 2015 14:53:40 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    rzemieślnik robił to sam. Sporo byś się mógł odemnie nauczyć.

    Pewnie tak.
    Ja bym się nauczył książkę przychodów i rozchodów wypełniać, a w zamian
    mogę nauczyć Cię jeździć autem :)

  • 55. Data: 2015-10-15 07:25:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    rzemieślnik robił to sam. Sporo byś się mógł odemnie nauczyć.

    No patrz, a pisanie na grupie cię przerasta, stary matole.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2015-10-15 08:23:20
    Od: tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 15 Oct 2015 07:25:08 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > No patrz, a pisanie na grupie cię przerasta, stary matole.

    Skąd u Was tyle samozaparcia, żeby 'dyskutować' z tym .... nie wiem
    jak go nazwać. Koleś wie wszystko i wszystko już w życiu robił.
    Przestańcie go wyciągać z wora.
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 57. Data: 2015-10-15 09:13:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tom N" <2...@5...225519.invalid> napisał w wiadomości
    d.151013.invalid...
    > Tomasz Pyra w

    > Skoro nie wiedzą to: "Co najwyżej wszyscy się zatrzymają ustąpić, ale
    > tragedii nie ma."

    > Nie ma szans na zatrzymanie? Nie baw sie w ogrodnika i nie przesadzaj ;P

    > Oj, do niektórych nie dociera, że "hopka" była w celu zwolnienia, i, że
    > tuz
    > za nią jest skrzyżowanie równorzędne -- po prostu po przejechaniu "chopki"
    > but i za sekundę zdziwienie, ze z prawej samochód wyjeżdża...

    Teraz możesz się zdziwić, że z lewej ktoś Ci wjedzie i będzie to Twoja wina.

    > I dobrze, ze nie ma możliwości interpretacji przez "niezawisłych od
    > rozumu",
    > znaczy jest, tylko nie mają przypadków do rozpatrywania, skoro na
    > wcześniejszym etapie da się ustalić.

    W tym jest problem, że czasem nie da się ustalić pierwszeństwa bez
    zaglądania do wykazu dróg publicznych.
    Oznakowanie na skrzyżowaniu może, zgodnie z prawem, nie podawać
    rzeczywistego rozkładu pierwszeństwa.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 58. Data: 2015-10-15 10:47:30
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.10.2015 o 22:03 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> pisze:

    > Jeśli jest taki dostępny w internecie to jest łatwiej :)
    > Ale i tak ciężko jadąc w każde miejsce w Polsce sprawdzać wszystkie drogi
    > po których będzie się jechać

    Może by to jakoś sprzędz z nawigacją GPS...

    --
    SW3
    ----

  • 59. Data: 2015-10-15 11:26:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Oct 2015 10:47:30 +0200, w <o...@h...linksys>, SW3
    <s...@p...fm.invalid> napisał(-a):

    > Może by to jakoś sprzędz z nawigacją GPS...

    Nie ma nawigacji GPS, która ma tę informację zaszytą w mapach.

  • 60. Data: 2015-10-15 11:27:46

    Wed, 14 Oct 2015 22:28:39 +0200, w
    <1ch7agxnwoiaf$.1oiksf9l82u06.dlg@40tude.net>, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> napisał(-a):

    > Ale nie w przypadku gdy jedna ze stron jest włączającym się do ruchu.

    Tylko, że żadna ze stron nie włącza się do ruchu.