  • 31. Data: 2016-07-26 16:23:11
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > hmmm ferryt powiadasz...
    > i sam ferryt ci wyciął szumy?
    > ---
    > Tak jak kondensator

    Czyli pociągnąc osobne zasilanie od aku a na przewód takie coś założyć?
    http://allegro.pl/dlawik-ferryt-filtr-rdzen-ferrytow
    y-na-kabel-8mm-
    i6349324349.html
    http://allegro.pl/i6349324349.html
    ---
    Jakiś dławik. Takie dość słabe są, ale pewne zakłócenia naprawdę może
    wyeiliminować.

    Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód zasilający
    to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?
    ---
    Między czym a czym ?

  • 32. Data: 2016-07-26 16:24:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "huri_khan"

    > Czyli pociągnąc osobne zasilanie od aku a na przewód takie coś założyć?
> [...]

    Ja mam taki
    https://sklep.avt.pl/media/products/a733fa05637d3c5b
    820d17e13b2a1eaf/images/thumbnail/big_RP-25X15X10.jp
    g?lm=1458057122
    ---
    No właśnie, kilka zwojów więcej da.

  • 33. Data: 2016-07-26 20:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan s...@s...pl ...

    y-na-kabel-8mm-

    > Ja mam taki
    > https://sklep.avt.pl/media/products/a733fa05637d3c5b
    820d17e13b2a1eaf/im
    > ages/thumbnail/big_RP-25X15X10.jpg?lm=1458057122

    I co? Przewód przez srodek czy owiniety kilka razy jak w cewce?

  • 34. Data: 2016-07-26 21:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód
    > zasilający to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?
    > ---
    > Między czym a czym ?

    Coś w TV z tyłu - szybko odłączyłem i wiecej nie testowałem bo tak do konca
    to nawet nie wiedziałem do czego to.

  • 35. Data: 2016-07-26 21:20:49
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 18:00:35 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    >>> i6349324349.html

    820d17e13b2a1eaf/im

    > I co? Przewód przez srodek czy owiniety kilka razy jak w cewce?

    Owijasz jak na cewce. Ja mam cały rdzeń owinięty.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 36. Data: 2016-07-27 09:48:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > Między czym a czym ?

    Coś w TV z tyłu - szybko odłączyłem i wiecej nie testowałem bo tak do konca
    To emocje :-)

  • 37. Data: 2016-08-10 21:52:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...com ...

    > Zobacz ofertę firmy Belkin.

    Własnie przetestowałem belkina (tego z 2 x usb) (porównywałem go z
    griffinem)

    Griffin sieje. Griffin się grzeje. Griffin ładuje prądem 1,5A. Cena <10zł.

    Belkin praktycznie nie sieje. Belkin sie nie grzeje. Ale belkin ładuje
    tylko 0,5A pomimo tego, ze według opisu powinien dawac 2,1A. Koszt ok 30zł.

    Reasumujac - belkin niezgodny z opisem i własciwie kwalifikuje sie do
    reklamacji.

    Przy działającej navi google 500mA wystarcza aby nie rozładowywac telefonu.

  • 38. Data: 2016-08-18 00:16:55
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 06:15, uciu pisze:

    > Wszystkie ładowarki do tej pory to były chińszczyzny czy to z aliexproesu czy
    allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

    > Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje
    rady. Prąd sieciowej 2A.

    Na przykładzie kilku kolejnych telefonów samsunga tylko podpowiem: od
    generacji chyba s3 czy s4 "oryginalne" ładowarki samochodowe są
    "szybkim" ładowarkami - czyli zamiast 5V dają coś koło 8V; telefon jest
    w stanie to "obsłużyć" i działa to znacznie wydajniej niż ładowarka z
    marketu/od chińczyka. Róznica jest taka, że na 10-minutowym dojeździe do
    pracy z telefonem podłączonym do żoninej-samsungowej ładowarki
    wyświetlacz pokazuje +15 do +20% do stanu z momentu podłączenia, pełne
    naładowanie "wycyckanej" do kilku % baterii to ok. 50 minut, podczas gdy
    moje "wynalazkowe" ładowarki działają 3-4x wolniej.

    Poszukaj na stronie producenta telefonu akcesoriów, poczytaj specyfikacje.

  • 39. Data: 2016-08-18 13:57:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2016 00:16:55 +0200, Scobowski napisał(a):
> [...]
    > generacji chyba s3 czy s4 "oryginalne" ładowarki samochodowe są
    > "szybkim" ładowarkami - czyli zamiast 5V dają coś koło 8V;

    Ladowarka sieciowa do s4 jest ciekawa.
    Napiecie spoczynkowe 5.06V. Pod obciazeniem 1A - juz 5.19V.

    8V raczej nie osiaga, ale np starej nokii C6 z tego nie naladujesz -
    zglasza blad ladowania, cos jej sie nie podoba - chyba napiecie za
    duze, bo wystarczy chinski kabelek oporowy i sie laduje.

    J.

  • 40. Data: 2016-08-19 19:49:00
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 18 Aug 2016 00:16:55 +0200, Scobowski <s...@t...pl> wrote:

    >Na przykładzie kilku kolejnych telefonów samsunga tylko podpowiem: od
    >generacji chyba s3 czy s4 "oryginalne" ładowarki samochodowe są
    >"szybkim" ładowarkami - czyli zamiast 5V dają coś koło 8V;

    Te telefony nie obsługują jeszcze technologii quick charge.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06