  • 21. Data: 2016-07-24 16:00:36
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car
    -Charger-Mobile-Pho
    > ne-Chargers-MFi-Apple-Certified-High-Speed-3-Port-IC
    /32625567821.html?s
    > pm=2114.13010608.0.73.ohVkWC
    >
    > Dokładnie od tego sprzedawcy. I jestem pozytywnie zaskoczony. Dodam że
    > używam do zasilania kamerki (G1W), iPhona i jakiegoś Samsunga, który
    > robi za navi (NE + Yanosik w tle).
    >
    > P.S. Ktoś inny (też były grupowicz) polecił mi własnie Griffina - też
    > lipa. Zakłówca radio nawet bez obciążenia. Tamte zaczynało dopiero po
    > podpięciu jakiegoś odbiornika prądu.

    Dzieki za podpowiedz - zaraz zamawiam.

  • 22. Data: 2016-07-24 23:34:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-23 o 06:15, uciu pisze:
    > czesc,
    >
    > grupa samochodowa wiec da rade podciągnąć:-)
    >
    > Doradzadzcie jakąś dobrą ładowarkę samochodową o dużym prądzie do smartfona.
    > Do czego zmierzam. Przy korzystaniu z nawigacji żadna do tej pory (a kupiłem już 3
    różne) nie jest nawet w stanie podtrzymać istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o
    doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy
    korzystaniu z googlmaps.

    > Wszystkie ładowarki do tej pory to były chińszczyzny czy to z aliexproesu czy
    allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

    > Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje
    rady. Prąd sieciowej 2A.

    Miałem podobny problem, w końcu kupiłem ładowarkę samochodową 2×USB
    marki TomTom. Jedno gniazdo ma mieć 2,5A drugie chyba 1A. Nie mierzyłem,
    ale podczas jazdy z tego słabszego zasilana jest G1WH z mocniejszego
    tablet z Automapą i tablet sprawnie się ładuje. Automapa ciągnie więcej
    prądu niż nawigacja googla. Ładowarka jest mała i nie zakłóca radia.

  • 23. Data: 2016-07-25 15:06:59
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    allego. Aha ważne by kabel był USB-C.

    > Sieciowa /oryginalna/ nie ma problemu a o takim samy prądzie samochodowa nie daje

    Kabel jest przynajmniej tak samo ważny jak ładowarka.
    Od czasu jak zacząłem używać oryginalnego kabla - każda ładowarka w
    aucie daje radę Google maps + Yanosik + słuchawka BT.

    Paweł

  • 24. Data: 2016-07-25 15:18:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jul 2016 15:06:59 +0200, w <nn52tf$bgq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> napisał(-a):

> [...]
    > Od czasu jak zacząłem używać oryginalnego kabla - każda ładowarka w
    > aucie daje radę Google maps + Yanosik + słuchawka BT.

    Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze znaczenie,
    straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).
    Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy :)

  • 25. Data: 2016-07-25 16:09:14
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 20:20, z pisze:

    > Dokładnie :-)
    >
    > Właśnie zakończyłem test oryginalnej ładowarki samsunga z tel. Galaxy
    > S2
    > http://allegro.pl/oryg-ladowarka-samochodowa-samsung
    -galaxy-2a-s4-s5-i5802140071.html

    Zapłaciłem 55 zł w galerii ;-) ale sprzedawca zarzekał się że zadziała a jak nie to
    odda pieniądze :-)

    > Po 8 godzinach pracy z autommapą i yanosikiem ładowanie z 42 wzrosło
    > do 100%

    > PS. Ktoś tu kiedyś zachwalał ajfony że mają zbilansowane,
    > dopieszczone pod każdym względem zarządzanie energią. Nie to co te
    > inne gorsze firmy. Nawet byłem skłonny mu przyznać rację po kilu
    > nieudanych ładowarkach :-) Trzeba było kupić po prostu dobrą
    > oryginalną ładowarkę :-)

    Zawsze to samo.
    Co by tam nie liczył i kalkulował, całe życie ten sam wynik:
    tanie mięso jedzą psy - niestety.

  • 26. Data: 2016-07-25 19:20:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    >Kabel musi być przyzwoitej firmy (długość i grubość mają mniejsze
    >znaczenie,
    >straty biorą się na kiepsko zarobionych końcówkach).

    Straty sie biora i na samym kabelku.
    drucik miedziany 0.3mm srednicy ma ok 0.25 ohm oporu na metr.
    Jako, ze druciki sa dwa w szereg, to mamy juz 0.5V spadku napiecia
    przy 1A.
    Sporo, biorac pod uwage, ze ladowarka daje 5V (jesli nie mniej przy
    takim obciazeniu), a bateria ma miec 4.2 i jeszcze po drodze musi cos
    sterowac ladowaniem.
    Grubszego drucika trudno dac, biorac pod uwage, ze rozstaw pinow jest
    0.65mm.
    A jak to nie jeden drucik, tylko np linka 7* 0.1mm ? to juz 0.3 ohm.

    No i teraz ... ladowarka sieciowa Samsunga przy wiekszym pradzie
    podnosi napiecie !
    A dalej to nie wiem - wiekszy prad sam sobie plynie, czy telefon
    rozpoznaje ten wzrost i wie, ze ma do czynienia z lepsza ladowarka,
    wiec podnosi prad ladujacy.

    >Mam ok. 1m kable i daję radę. Teraz zamówiłem 3-metrowy -- zobaczymy
    >:)

    Kiepsko widze. Z powodow j/w.

    Jak masz dobry mikroskop, to mozesz sobie sam polutowac kabel np 0.5mm
    :-)

    P.S.
    http://thewirecutter.com/reviews/best-micro-usb-cabl
    e/

    J.

  • 27. Data: 2016-07-25 21:33:43
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2016-07-23 o 09:37, Lewis pisze:

    > Ja mam dokładnie tę:
    >
    > http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-usb-usams-3-
    1a-kabel-micro-i5424650933.html

    > ładuje bez problemu.

    miałem taką, kupiłem ponad dwa lata temu na dx.com i używałem aż do
    weekendu tydzień temu - podczas jazdy samochodem, z podłączonym
    smartfonem robiącym za nawigację po kilkunastu minutach samoczynnie
    zmieniła tryb pracy z ładowania na dymienie, aż się jej obudowa
    nadtopiła. Telefon na (nie)szczęście przeżył.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 28. Data: 2016-07-25 22:33:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "sirapacz"

    > Nie będzie siać.
    > Osobny kabel zasilający prosto z akumulatora, owinąć parę razy na rdzeniu
    > ferrytowym, można wymontować ze starego zasilacza komputerowego.
    >
    > Sprawdzone i zamontowane osobiście w moim samochodzie.

    hmmm ferryt powiadasz...
    i sam ferryt ci wyciął szumy?
    ---
    Tak jak kondensator

  • 29. Data: 2016-07-26 07:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > hmmm ferryt powiadasz...
    > i sam ferryt ci wyciął szumy?
    > ---
    > Tak jak kondensator

    Czyli pociągnąc osobne zasilanie od aku a na przewód takie coś założyć?
    http://allegro.pl/dlawik-ferryt-filtr-rdzen-ferrytow
    y-na-kabel-8mm-
    i6349324349.html
    http://allegro.pl/i6349324349.html

    Mam coś takiego przy plazmie samsunga, jak włożyłem w to przewód zasilający
    to zaczeły mi się jakies wyładowania robić. Dlaczego?

  • 30. Data: 2016-07-26 16:05:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 26 Jul 2016 05:00:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Czyli pociągnąc osobne zasilanie od aku a na przewód takie coś założyć?
> [...]

    Ja mam taki
    https://sklep.avt.pl/media/products/a733fa05637d3c5b
    820d17e13b2a1eaf/images/thumbnail/big_RP-25X15X10.jp
    g?lm=1458057122

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]